На 27 май 2018 да почерпят

Велик Бейл и комични вратарски грешки – “Реал” отново е футболният крал на Европа Кралският клуб спечели финала срещу "Ливърпул" с 3:1

Най-високият човек в историята

Съюзът на колекционерите в България: Сбогом, Маестро Светлин Русев!

Нападение срещу център на “Белите каски” в Сирия, петима спасители са убити

Швеция тества електрически път Участъкът от 2 км е първият по рода си в света

ОПЕК и Русия се договарят да увеличат добива на петрол

Израелски военен, ранен на Западния бряг, почина в болница

Вирусът Нипа – новата Ебола СЗО го постави в Топ 10 на най-опасните патогени

Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Пиян съсипа картина в известна московска галерия

Рибарските семейства почерпени с чорба, малка мастика и сладолед

Двойно повече двойки на изпита по математика след 7 клас в сравнение с 2015 г.

Слабите оценки по математика на националното външно оценяване за учениците след 7 клас са 17 983, съобщава “Фокус”. Това са 12,11% от явилите се, което е почти двойно повече от резултатите за миналата година, когато скъсаните на изпита по математика са били 6,9%.

„По математика София-град отново е с най-добри резултати, а учениците в Шумен са се справили най-лошо. При изпита по математика е сменен подходът на задаване на задачите”, уточни зам.-министърът на образованието и науката Диян Стаматов по време на представянето на резултатите от националното външно оценяване за 4 клас и от изпитите по български език и литература и по математика за 7 клас.

Министър Меглена Кунева посочи, че за първи път тази години са предоставени формули на учениците по време на изпита. По думите ѝ, задачите на изпита са били практични с необходимост да се мисли и да се разбере подтекста им. А практическите задачи са по-трудни за възприемане.
„За първия модул по български език – 9 481 ученици не са се справили по първия модул, а слабите оценки по математика са 17 983.

Един ученик по БЕЛ има 100 точки, а 37 ученици са се представили отлично по математика. 759 ученици имат двойки на двата модула по български, за двата модула по математика двойките са 3 881. Отличните оценки по БЕЛ са получили 2 523, а по математика 1 127 ученици”, заяви Стаматов. По думите на зам.-министър Стаматов, когато учениците се явяват на изпит, се оценяват двата модула по отделно.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.