В Якутия измериха -67 градуса по Целзий

Появи се нов свидетел на убийството на Петър Христов

Министър Ангелкова разговаря с ръководителя на Световната организация по туризъм

Украинският парламент отказа да обяви ЛНР и ДНР за терористични организации

Сърбин и албанец разследват убийството на Оливер Иванович

Евродепутатите обсъждат влиянието на руската пропаганда

Еврокомисията опроверга поредна лъжа за „Труд”

Диктатурата на пролетариата, Народният съд и Възродителният процес влизат в 10-и клас

Любители откриха нова планетарна система Всички небесни тела са по-големи от Земята

7 жертви при катастрофа на колумбийски военен хеликоптер

Ключът към дълголетието са ядките и бобовите храни Проучването проследява живота на над 100 000 души

Борисов представи приоритетите на българското председателство пред парламентарната група на ЕНП

София започва разплитането на казуса с Витоша Общината създава междуведомствена комисия, която да намери изход от ситуацията

Съседка на трите жени от къщата на ужасите в Свищов: Като деца момичетата бяха даровити, пишеха стихове и рисуваха

Летим до Баку за 29 евро Всеки вторник ще има полети до София и до столицата на Азербайджан

Двойно повече двойки на изпита по математика след 7 клас в сравнение с 2015 г.

Слабите оценки по математика на националното външно оценяване за учениците след 7 клас са 17 983, съобщава „Фокус“. Това са 12,11% от явилите се, което е почти двойно повече от резултатите за миналата година, когато скъсаните на изпита по математика са били 6,9%.

„По математика София-град отново е с най-добри резултати, а учениците в Шумен са се справили най-лошо. При изпита по математика е сменен подходът на задаване на задачите”, уточни зам.-министърът на образованието и науката Диян Стаматов по време на представянето на резултатите от националното външно оценяване за 4 клас и от изпитите по български език и литература и по математика за 7 клас.

Министър Меглена Кунева посочи, че за първи път тази години са предоставени формули на учениците по време на изпита. По думите ѝ, задачите на изпита са били практични с необходимост да се мисли и да се разбере подтекста им. А практическите задачи са по-трудни за възприемане.
„За първия модул по български език – 9 481 ученици не са се справили по първия модул, а слабите оценки по математика са 17 983.

Един ученик по БЕЛ има 100 точки, а 37 ученици са се представили отлично по математика. 759 ученици имат двойки на двата модула по български, за двата модула по математика двойките са 3 881. Отличните оценки по БЕЛ са получили 2 523, а по математика 1 127 ученици”, заяви Стаматов. По думите на зам.-министър Стаматов, когато учениците се явяват на изпит, се оценяват двата модула по отделно.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.