200 животновъди се събират на изложение в Сливен

ЕТА поиска прошка от жертвите си

Център за трансгранични правни изследвания създават ВТУ и Белгородският университет

2,5 тона лукс катерят Скалистите планини Bentley атакува рекорда за най-бърз SUV по изкачването Пайкс Пийк

Цецка Цачева: Ще има проверка в прокуратурата за превишаване на права при акцията срещу Иванчева

Данни на МВФ: Испания вече е по-богата от Италия

Тръмп покани Путин на посещение в САЩ

Министър Петкова: Печалбата на НЕК за 2017 г. ще е около 6 милиона лева

Цветан Цветанов: Ясно е, че президентът гледа на Изток и саботира модернизацията на армията

Два влака се сблъскаха в Залцбург, десетки са ранени

В Русия вече по-рядко се пие алкохол

Защо шопът не смее да пипне сутиен?

Рейтингът на Владимир Путин е спаднал със седем на сто след изборите

Инвеститори: Иванчева се разпореждаше с чужди имоти

Евакуация в центъра на Берлин заради 50-килограмова бомба от Втората световна война

Близо 18 000 двойки по математика на първи модул на изпитите след 7 клас

По данни на МОН, двойките на първия модул на изпита по математика след 7-ми клас са 17 983 хиляди, а общо от двата едва 3 881. 14 хиляди деца, получили двойка на лесния модул, са се справили с част от по-сложния втори модул и така са избегнали двойката като краен резултат, констатират от БНТ.

Изпитът се състои от два модула. Първият е по-лесен и съдържа 20 въпроса. Вторият е много по-труден, състои се от четири по-сложни задачи и обикновено се използва за отсяване на учениците за математическите гимназии.

През 2014 г. слабите оценки за първия модул на изпита също са били значителен брой – 12 824, а през 2015 г. – 14 939.

„За първия модул по български език – 9 481 ученици не са се справили по първия модул, а слабите оценки по математика са 17 983. 759 ученици имат двойки на двата модула по български, за двата модула по математика двойките са 3 881. ”, каза днес зам.-министърът на образованието Диян Стаматов. “Възможно е ученик да има двойка на първия модул, но да е продължил да работи и то без проблем на част от задачите по втория модул и да е изкарал по-високи точки, оценка на втория модул отколкото на първия модул.”, коментира Стаматов относно причината за разликите между броя двойки в първия модул и този от двата модула.

Обяснението на министерството на образованието за разликата в броя двойки само от първия модул с тази от двата е, че ако дете има на първия модул 15 точки и двойка, а от втория е решило нещо съвсем малко и има 1 точка така точките стават 16 и това е тройка. Министерството не дава точна бройка колко са те. Тази година изпитът се взима не с досегашните 18, а едва с 16 точки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.