Евродепутатът Ангел Джамбазки: Премахването на двойните стандарти ще бъде българската битка в ЕС

Арестуваха пенсионер пироман

Радев пристигна в Сочи

Манифестация с духова музика стягат за 24 май в Монтана

МВР задържа шестима при наркооперация във Врачанско

Апартаментите стават по-малки Поне още 10 години ще има голямо търсене в столицата и големите градове

Словенската полиция откри нелегални мигранти в български камион

Мтел става А1 Представиха ребрандирането на телекома

Двама от всеки трима българи са прочели поне една книга през 2017 г., един е бил на театър Софиянци, пловдивчани и русенци са най-доволни от културния си живот

Повдигнаха обвинение на рецидивист за използване на фалшиво свидетелство за съдимост Извършителят използвал документа пред държавна институция

Лиляна Павлова: Срещата ЕС-Западни Балкани очерта проектите за свързаност в региона

Йорданка Фандъкова: За 8 години реконструирахме близо 200 км ВиК мрежа

Елена Йончева: Присъдата за Борисов показва, че политиците в България не могат да си позволяват да лъжат

Лиляна Стефанова: Има ли троскот, има Господ! Откровен разговор с видната поетеса за живота, любовта и звездните срещи

Лъжлив сигнал за зверски побой над бебе вдигна на крак полицията в Павликени 37-годишен е автор на сигнала, оправдал се, че искал да се пошегува

Търсят строител за метрото в „Овча купел“

До края на този месец ще се обяви обществена поръчка за изграждане на 4-те метростанции в столичния кв. „Овча купел“. Там се предвижда да има 4-километрово трасе на подземната железница. Документацията е внесена в Столичния общински съвет и се разглежда от специална комисия, която решава за тръжните процедури над 500 000 лв., обясни пред „Труд“ изпълнителният директор на „Метрополитен“ Стоян Братоев.

Седемте спирки на третия метролъч, по които се работи в момента са разположени по линията от театър „Зад канала“ през „Орлов мост“, Попа, НДК, ул. „Георги Софийски“, бул. „България“ до кв. „Красно село“. Проектите за тях са готови и се започва с изграждане на външните конструкции. Работи се по т.нар. топ даун (милански) метод – първо се правят стените и покривните плочи и след като те са готови, строителите слизат под земята.

В момента конструкциите са около 20% завършени. Очаква се от есента в някои райони работата по тях да е приключила и движението да започне да се пуска поетапно.

Във връзка със строежа на метрото от днес се забранява движението по ул. „Св. Георги Софийски“ в частта между бул. „Пенчо Славейков“ и ул. „Константин Иречек“. Между последните две трасета има новоизградена двулентова връзка, която ще е алтернативният маршрут до 2018 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.