Общината глоби пловдивчанин, гледал кози над нормата Половината били на родителите му, но това не проработи в съда

Автокрадецът Яро получи една година затвор Възможно е да не лежи и един ден, ако се признаят престоите му под стража и под домашен арест

Арестуваха мъж за блудство в кв. „Бъкстон“ в София

Пореден сблъсък между Елена Йончева и Делян Добрев – този път в парламента

Филмът „Формата на водата“ получи 13 номинации за наградите „Оскар“

5 години затвор за сериен нападател на жени

Йордан Цонев: „Недоразумение“ говори с менторски тон на ДПС, една партия със заслуги за мира и демокрацията

КЗД се самосезира за насилието в дом за деца с увреждания в Габрово

Цветанов: Когато управлява БСП, контрабандата е с най-високи нива

Корнелия Нинова: Няма досъдебно производство срещу Елена Йончева, срещу Валери Симеонов има две

Григор аут от Мелбърн, клатят го в ранглистата

Валери Симеонов: Корнелия Нинова се превръща в една политическа Анита Мейзер Вотът на недоверие е нещо инфантилно, посочи вицепремиерът

МТV се връща във Варна Обещава още по-грандиозен концерт през 2018

Премиерът Борисов разговаря със Заев за активизиране на работата по транспортната инфраструктура

Eтиен Леви: Ще празнувам 60 с „Трик“

Пропуснах шанса да стана звезда в Израел, споделя певецът и вокален педагог

– Eтиен, ти си вокален педагог в „Като две капки вода“ от началото на формата. С какви чувства излезе от последния?

– С чудесни. Във формата съм поканен от продуцента Маги Халваджиян и вече четвърти сезон работя с този прекрасен екип. Преди това бях вокален педагог в „Х Фактор“, знае се, че танцувах в „Денсинг старс“, участвах в „Музикална академия“ – сблъсък на поколенията. Явно форматите ми се отдават и са нещо, което аз харесвам. Много обичам да работя с хора, това ме зарежда с позитивна енергия и ми дава възможност да се чувствам млад – какъвто всъщност е моят дух. Но най ми е на сърце телевизионният формат „Като две капки вода“.

– Кой мислеше, че ще спечели сега?

– В интерес на истината, още преди 18 години, когато бях поканен да стана преподавател, си поставих задачата да нямам фаворити – почнах като вокален педагог в Музикалната академия, после отидох в НБУ и в Софийския университет. Виждал съм как мои колеги изпадат в определено фаворизиране на някои свои студенти. Аз винаги съм си забранявал това.

Като педагог никога не съм имал фаворити, включително и в „Като две капки вода“. Нямам право, защото сме в един отбор и работя всеотдайно с всеки от участниците. Отдавал съм на всекиго необходимата подготовка – за мен нямаше почивни дни, работех с всеки един от участниците с удоволствие.

– Добре, нямал си фаворит, но нямаше ли предчувствие кой ще спечели?

– Предчувствие – да, и то когато останаха само четиримата финалисти. Мислех, че може би ще спечели Поли Генова, защото още ни държеше еуфорията от блестящото й представяне на „Евровизия“. На този конкурс тя промени отношението към България, но Поли е толкова можеща и същевременно толкова скромна. Орлин – също, Калин – прекрасен актьор, вглъбен в себе си и искащ да изпипа всеки детайл по представянето си, Геро – невероятен, уникален, с прекрасно чувство за хумор. Станахме много близки и бях убеден, че няма как да не стигне до финала. Както каза Хилда, накрая той дори и пропя. Да не говоря и за останалите – всички те станаха приятели, нямаше и капка завист помежду им.

– Като вокален педагог с кого ти беше по-лесно да работиш – с певците или с актьорите?

– С актьорите, но само в известен смисъл, защото някои от тях пеят значително по-добре от редица набедени певци. Но те имат професионалната закалка още от НАТФИЗ, където работят от сутрин до вечер. Дори с по-скромни вокални възможности те напредват с много труд. Певците пък, от своя страна, имат вече изградена вокална гласова характеристика и на тях им е по-трудно, когато трябва да влязат в певческата „кожа“ на друг изпълнител.

– А с кого ти беше най-забавно?

– Е, с Геро, разбира се. От него непрекъснато извираха някакви шегички, дори когато му беше най-трудно.

– От първия до последния сезон се казва, че настоящият е по-успешен от предишния. Според теб кой беше най-силният сезон?

– Всички. Щастлив съм, че продуцент е Маги, защото той е и артист. Очарован съм от него и от целия екип, влюбен съм в този формат.

– Имаше ли и гафове на сцената?

– Да. Един от гафовете, които се случиха, беше при Орлин Павлов, когато изпълняваше песен на Елена Папаризу. Първо му падна батерията на микрофона, после му се счупи токът на обувката – той обаче прояви страхотно самообладание и артистичност. Орлин е прекрасен изпълнител и според мен най-силна беше имитацията му на Елтън Джон.

– Казваш, че всички участници са били приятели, някой от тях не прояви ли каприз като звезда?

– Абсолютно никой, дори Преслава, която е безспорна звезда в своя си жанр, се държа изключително скромно. Тя има специфична бленда, която е много подходяща за рок изпълнител. Това много убедително го показва в парчето си „Лъжа е“. Сигурно ще изпее и друга подобна песен, ако й направят такава. Джулия, преди да стане актриса, е певица. Прея – прекрасна изпълнителка.

Елена Нонева: И бащата се нуждае от трудова закрила

Работодатели принуждават бременни и майки на малки деца да напускат „доброволно“, а ако и мъжът е без работа, оцеляването на семейството е поставено под въпрос, възмущава се председателят на Политическо движение „Социалдемократи“

– Г-жо Нонева, как се стигна до идеята за вашия законопроект?

– Тази идея се породи от дискусии, които се водят в нашата младежка организация. Когато разговаряхме по темата как младите хора да останат да живеят в България, социалната закрила беше един от въпросите, който те поставиха. Казаха, че за да създават семейства, трябва да осигурят по някакъв начин финансова сигурност на децата, които ще раждат. До момента такава сигурност имат майките. Доколко се спазва законът, е друг въпрос. От друга страна, бащите казват: ние също би трябвало да се ползваме от трудова закрила. Аз съм много благодарна на тези дискусии, които помогнаха да се избистри и формулира предложението, което е работещо и не е свързано с отделянето на финанси от държавата. Това е много важно, защото когато става дума за разходи, първите думи са: няма пари. Сега не говорим за пари, затова се надявам, че предложението ще намери подкрепа във всички парламентарни групи, с които предстои да разговаряме, и ще бъде прието консенсусно.

– Може ли демографската криза да се разреши чрез промени в Кодекса на труда?

– Основният проблем на младите хора не е липсата на финанси. Те са доста изобретателни и работливи и намират начин да се стабилизират финансово. Основната причина, която ги спира да създават семейство и да раждат деца, е несигурността, защото не знаят докога ще са на работа, докога ще изкарват пари и как ще отгледат своето дете. Тези, които съберат смелост и създадат дете, се изправят пред следващата несигурност – как да си позволят да му купят това, което други могат. В сега действащото законодателство не само у нас, но и по света има трайна защита на трудовите права на майките. Нашият Кодекс на труда дава закрила на майките с деца до 3-годишна възраст – в случай че трябва да бъдат прекратени техните трудови правоотношения, това да става само с разрешение на инспекцията по труда. Глобализацията в света, от която България също не остава встрани, през последните години показва, че тенденцията е все повече двойки да живеят на семейни начала, без да сключват граждански брак. В същото време те отглеждат както свои деца, които създават в рамките на това съвместно съжителство, така и деца, на които не са биологични родители. Нашето предложение, което сме формулирали като законопроект за промяна на Кодекса на труда, и по-точно на чл. 333, ал.1, е свързано с трудовата защита на бащите, които имат деца до 3-годишна възраст или са бъдещи бащи, чиито съпруги са бременни, включително и по метода инвитро.

Проф. Зоя Спасова: Високият жизнен стандарт разболява

Гръцката звезда Никос Вертис израснал с българска музика

Загадъчни престъпления, останали неразкрити

ТЕЗИ И ДРУГИ ЧЕТИВА – В „ЖЪЛТ ТРУД“ ОТ 8 ЮНИ!

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.