ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Годзила е настървена да убива поршета

По-бърз, по-мощен, по-ефектен! Не че сегашният Nissan GT-R е бавен, слаб и скучен, напротив. Серийният убиец на поршета (заради безкомпромисната динамика на по-изгодна цена) успешно изпълнява наказателни акции по шосетата вече девет години. Но инженерите трябва да си заслужат заплатите и за идната 2017-а японският суперавтомобил преминава през обновяващи процедури. Дизайнът е предпазливо модернизиран, за да се подобри аеродинамиката и да се намали разходът на гориво. В същото време мощността на 3,8-литровия битурбо двигател V6 е увеличена с 20 к.с. до 570 к.с. Коригираните настройки на мотора водят до по-хармонична работа в средния диапазон на оборотите. Шестстепенната автоматична трансмисия с двоен съединител сменя предавките по-плавно за по-приятно пътуване. Отработените газове излизат през нова изпускателна система от титан, с клапан за управление на звука. Извън населените места автомобилът, наричан от автоманиаците Годзила, ще се впусне със свиреп рев към максималната скорост от 315 км/ч. За бързото спиране имат грижа шестбуталните спирачни апарати на предните колела и четирибуталните на задните.

Повечето коне в двигателя изискват повече въздух за двата турбокомпресора, по-ефективно охлаждане и съответно по-голяма радиаторна решетка. Предният спойлер в контрастен цвят е готов да “захапе” асфалта, разширените прагове и по-масивното задно крило помагат за оптималното сцепление и стабилност. Отзад се запазват характерните за модела четири кръгли светлини и четирите накрайника на ауспуховите тръби. Вътре с дебела кожа са облечени таблото, седалките, вратите, воланът и скоростният лост. В кокпита са оставени само 11 бутона от 27, тъй като много от функциите се управляват от 8-инчовия сензорен екран на конзолата, който показва данните от работата на автомобила като при състезателна кола. По-удобни са лостчетата на волана за ръчна смяна на предавките. Подобрена е и шумоизолацията, тъй като с противоположни звукови вълни аудиосистемата неутрализира нискочестотните шумове при движение.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.