На 25 май 2018 да почерпят

Раздадоха наградите “Аскеер 2018” За цялостен принос в развитието на театралното изкуство отличиха Васил Михайлов

Хазал от “Черната перла” не крие новата си любов Актрисата Ханде Ерчел твърди, че славата не я е променила

100-годишна сграда се срути в Аржентина и уби трима

Николас Мадуро се закле за втория си мандат като президент на Венецуела

Макрон и Путин се срещнаха в Константиновския дворец край Санкт Петербург

Връчват наградите “Аскеер” за постижения в театралното изкуство

Григор Димитров започва с мач срещу Виктор Троицки на “Ролан Гарос” Рафаел Надал среща Александър Долгополов на старта на турнира в Париж

Борисов на приема в Рим: Народите на България и Република Македония са още по-близки

Абитуриентите от училището на Теодосий Спасов се сбогуваха с концерт

Започнаха абитуриентските балове в Благоевград

“Свободна книжарница” на празника в Сливен

Доналд Тръмп: Въоръжените ни сили са в готовност, ако Ким Чен-ун предприеме “безразсъдни действия”

24 май в женския затвор в Сливен: Изложба за Хаджи Димитър и Стефан Караджа

Двоен поклон пред гроба на Свети Кирил Премиерът Борисов и македонският му колега Зоран Заев заедно почетоха паметта и делото на светите братя Кирил и Методий в базиликата „Сан Клементе”

Годзила е настървена да убива поршета

По-бърз, по-мощен, по-ефектен! Не че сегашният Nissan GT-R е бавен, слаб и скучен, напротив. Серийният убиец на поршета (заради безкомпромисната динамика на по-изгодна цена) успешно изпълнява наказателни акции по шосетата вече девет години. Но инженерите трябва да си заслужат заплатите и за идната 2017-а японският суперавтомобил преминава през обновяващи процедури. Дизайнът е предпазливо модернизиран, за да се подобри аеродинамиката и да се намали разходът на гориво. В същото време мощността на 3,8-литровия битурбо двигател V6 е увеличена с 20 к.с. до 570 к.с. Коригираните настройки на мотора водят до по-хармонична работа в средния диапазон на оборотите. Шестстепенната автоматична трансмисия с двоен съединител сменя предавките по-плавно за по-приятно пътуване. Отработените газове излизат през нова изпускателна система от титан, с клапан за управление на звука. Извън населените места автомобилът, наричан от автоманиаците Годзила, ще се впусне със свиреп рев към максималната скорост от 315 км/ч. За бързото спиране имат грижа шестбуталните спирачни апарати на предните колела и четирибуталните на задните.

Повечето коне в двигателя изискват повече въздух за двата турбокомпресора, по-ефективно охлаждане и съответно по-голяма радиаторна решетка. Предният спойлер в контрастен цвят е готов да “захапе” асфалта, разширените прагове и по-масивното задно крило помагат за оптималното сцепление и стабилност. Отзад се запазват характерните за модела четири кръгли светлини и четирите накрайника на ауспуховите тръби. Вътре с дебела кожа са облечени таблото, седалките, вратите, воланът и скоростният лост. В кокпита са оставени само 11 бутона от 27, тъй като много от функциите се управляват от 8-инчовия сензорен екран на конзолата, който показва данните от работата на автомобила като при състезателна кола. По-удобни са лостчетата на волана за ръчна смяна на предавките. Подобрена е и шумоизолацията, тъй като с противоположни звукови вълни аудиосистемата неутрализира нискочестотните шумове при движение.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.