Германската прокуратура се включи в разследването за стрелбата в Страсбург

Стоичков е почетен гражданин на Стара Загора

Корнелия Нинова бе приета в болница с абцес

Баща, син и двама сервитьори държали наркотици в кофи от сирене

Жертвите на нападението в Страсбург са вече три

Ердоган обяви начало на строителството на наземната част от „Турски поток“

9 години затвор за украинеца, убил бременна жена и мъжа й на АМ „Тракия“

Катастрофа с бежанци в Гърция, трима са мъртви (СНИМКИ)

Министър Каракачанов: Ние сме длъжни да храним Българската армия, приказки за корупция не приемам

Обновиха войнишки паметник в Беброво

Хлябът и месото поскъпват

Джей Ло намекна за сватба с Алекс Родригес

Общинският съвет с декларация в подкрепа на младежка зимна олимпиада в София ДСБ и БСП направиха коалиция "против" документа, който ще бъде гласуван на 20 декември

Индустрията може да получи помощ за компенсиране на разходите за въглеродни емисии

120 фазана бяха пуснати на свобода в Ловния парк в София

Инж. Лазар Лазаров: Строим пътища най-евтино в Европа

„Строим пътища най-евтино в Европа“, заяви инж. Лазар Лазаров председател на УС на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) в ефира на БНР, цитиран от „Фокус“.

По думите му, между 7 и 8 пъти по-висока е цената в Германия. „Като приемете, че камъните в Германия струват тези пари, камъните в България са от същия материал. Трудът е по-евтин, има облекчения, но самият марш на фирмите, които участват, когато се конкурират търговете е толкова свит, че реално нашите цени са изключително ниски”, уточни инж. Лазаров.

„Мога да ви дам редица примери за срутени магистрали извън България”, подчерта той. „Нашите магистрали ги водим нови до 15 година. В Европа на 7 година им правят ремонт или подменят горните два слоя на покритието. Затова пътищата им са перфектни, защото имат средства, с които може да се обнови инфраструктурата”, заяви инженерът.
По думите му, ние в момента имаме пътища, които не са пипани от 40 години.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.