Отмениха бедственото положение в община Баните

Сирия се рекламира като туристическа дестинация

Хванаха шофьора, който прегази мъж край Нови Искър и избяга

Близо 100 000 лв. са събрани за доизграждането на храма във ВТУ Почетоха Деня на Свети Евтимий, Патриарх Търновски

Австралия приветства експериментален спасителен дрон В проекта са инвестирани стотици хиляди долари

През обектива на „Труд“: Как Борисов и Меркел отговарят на медиите (СНИМКИ)

Синдикатите срещу поскъпването на тока, предвиждат фалити КНСБ и КТ „Подкрепа“ излязоха със съвместна позиция в подкрепа на работодателите

Борисов отговаря на „Труд“: Лидерите от Западните Балкани трябва колкото се може по-бързо да покрият критериите за членство в ЕС

ЦСКА бие с голове на новите

Гледайте НА ЖИВО пресконференцията на Борисов и Меркел

Меркел отговаря на „Труд“: Подкрепяме България за Шенген, но не мога да кажа точна дата за присъединяване Възлагаме големи надежди на българското председателство, каза германският канцлер

Ердоган обяви началото на турската военна операция в сирийския град Африн

Вучич към сърбите в Косово: Останете тук, не напускайте домовете си, ще ви помагаме

Делегация на ЕК оцени високо работата на ГДБОП в сферата на киберсигурността

Спас Русев гледа „Левски“

Инж. Лазар Лазаров: Строим пътища най-евтино в Европа

„Строим пътища най-евтино в Европа“, заяви инж. Лазар Лазаров председател на УС на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) в ефира на БНР, цитиран от „Фокус“.

По думите му, между 7 и 8 пъти по-висока е цената в Германия. „Като приемете, че камъните в Германия струват тези пари, камъните в България са от същия материал. Трудът е по-евтин, има облекчения, но самият марш на фирмите, които участват, когато се конкурират търговете е толкова свит, че реално нашите цени са изключително ниски”, уточни инж. Лазаров.

„Мога да ви дам редица примери за срутени магистрали извън България”, подчерта той. „Нашите магистрали ги водим нови до 15 година. В Европа на 7 година им правят ремонт или подменят горните два слоя на покритието. Затова пътищата им са перфектни, защото имат средства, с които може да се обнови инфраструктурата”, заяви инженерът.
По думите му, ние в момента имаме пътища, които не са пипани от 40 години.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.