Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

В Лондонското метро забраняват рекламите с разголени тела

факсимиле: huffingtonpost.co.uk

Кметът на Лондон Садик Кан забрани рекламите, които лансират „нездравото“ изобразяване на тялото в мрежата на метрото на британската столица, съобщават световните агенции.

От следващия месец, общественият транспорт в Лондон няма да разрешава рекламите, които не са съобразени с изискването да не представят „нереалистична и нездрава форма на тялото”.

Кан, прочул се като първия кмет мюсюлманин на Лондон, посочва, че като баща на две тийнейджърки, той е „изключително загрижен за този вид реклама, която може да унижава хората, особено жените, и да ги е срам от телата им. Крайно време е да се сложи край на това”.

Опасенията бяха издигнати миналата година, след като реклама, изобразяващата модел по бикини отправя въпроса „Готово ли е тялото ти за плажа?”

Рекламен специалист коментира, че рекламата в интернет е по-различна от тази на други места, защото „нашите клиенти не могат просто да изключат или да обърнат страницата, ако дадена реклама ги обижда или ги разстройва”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.