Ултрасите и услугите

На 23 април 2018 да почерпят

Графа открадна Ягода в “Гласът на България” Младата изпълнителка за малко да отпадне, след като загуби дуела с най-добрата приятелка на Симона Загорова - Никол

Колата намира място и паркира без водач Тестват нови технологии на летището в Хамбург

Албена посреща туристите в обновени хотели Аквапаркът се разширява с уникална детска водна зона

Ванеса Атанасова: И мъже танцуват на пилон Пол денс няма нищо общо с нощните заведения и стриптийза, категорична е треньорката

Джим Кери минава в психарски режим “True Crimes” е сниман в Полша

Ердоган повдигна въпроса за евентуална размяна на двамата задържани в Турция гръцки войници за осемте турски, които получиха убежище в Гърция

Армията вади танкове и ракети на площада На Гергьовденския парад 1200 души ще набият крак на жълтите павета

Нападнаха две момчета в Западния парк в София

30 на сто по-евтини онлайн документи от кадастъра 2000 човека на ден чакат в администрациите на агенцията в цялата страна

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 23 април 2018

ZDF: “Химическата атака” в Сирия е била фалшива (ВИДЕО)

МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Сравняваме банковите такси онлайн

подуправителят на бнб и ръководител на управление "Банково" Нина Стоянова

Потребителите вече ще могат да сравняват таксите, които банките събират. До 18 септември БНБ ще пусне безплатен сайт за съпоставяне на таксите за най-често използваните платежни услуги. Това съобщи подуправителят на националната банка и ръководител на управление “Банково” Нина Стоянова по време на третия годишен финансов форум „Иновации“.

Клиентите са тези, които влияят на бизнес модела на банките, посочи главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на СиБанк и председател на Асоциацията на банките в България Петър Андронов.
Според него това, което не може да се игнорира, е мисленето на интернет поколението. „Потребителите по всяко време са онлайн и банките трябва да се приспособяват. Ако сравним интернет банкирането в Европа, в България то е под 5%, докато средното ниво за Европа е 46%”, подчерта главният изпълнителен директор на Пощенска банка Петя Димитрова. Според нея характерното в България е, че клиентите все още наблягат на традиционните офиси за търсене на информация.

Еволюция във финансовите услуги ще има, категоричен е и главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Харпарцумян.
Той даде за пример биткойна, който като валута изчезва, но като технология остава.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.