Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Сравняваме банковите такси онлайн

подуправителят на бнб и ръководител на управление "Банково" Нина Стоянова

Потребителите вече ще могат да сравняват таксите, които банките събират. До 18 септември БНБ ще пусне безплатен сайт за съпоставяне на таксите за най-често използваните платежни услуги. Това съобщи подуправителят на националната банка и ръководител на управление „Банково“ Нина Стоянова по време на третия годишен финансов форум „Иновации“.

Клиентите са тези, които влияят на бизнес модела на банките, посочи главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на СиБанк и председател на Асоциацията на банките в България Петър Андронов.
Според него това, което не може да се игнорира, е мисленето на интернет поколението. „Потребителите по всяко време са онлайн и банките трябва да се приспособяват. Ако сравним интернет банкирането в Европа, в България то е под 5%, докато средното ниво за Европа е 46%”, подчерта главният изпълнителен директор на Пощенска банка Петя Димитрова. Според нея характерното в България е, че клиентите все още наблягат на традиционните офиси за търсене на информация.

Еволюция във финансовите услуги ще има, категоричен е и главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Харпарцумян.
Той даде за пример биткойна, който като валута изчезва, но като технология остава.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.