Веригата има 80 магазина в 42 града в България
7% ръст в броя на клиентите за 2015 спрямо 2014 г. отчита търговската веригата “Лидл България”. Финансовите резултати представи Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на компанията.
По нейни данни 20% е ръстът на оборота за 2015 г. спрямо предходната година, като с 6 на сто нарастват покупките в магазините от веригата. За периода от 2011 до 2016 г. е отбелязан 53% ръст на заетостта в “Лидл България”.
Компанията има 80 магазина в 42 града в България, както и в още 29 държави, като планира откриване на магазин в САЩ.
Компанията отчита 20% ръст на оборота
Средната работна заплата при нас е 1479 лв., а текучеството на персонала е само 2,36%, заяви Денчева. Всеки 10-и служител е получил възможност за развитие, като компанията предоставя ежегодно допълнителни придобивки. Въпреки че стриктно се отчита работното време, “Лидл България” предоставя на служителите си допълнителен почивен ден за всичките магазини в страната - 25.12. освен 1.01.
Компанията инвестира повече ресурси в развитието на персонала, защото според политиката и ценностите на “Лидл България” хората са ключът към успеха. Веригата магазини залага на дългосрочна мотивация на персонала си и чрез атрактивни начини привлича млади кадри в екипа си.
За развитието на персонала компанията организира редица проекти, насочени към управителите на магазините, в които те се обучават как да бъдат мениджъри. Въпреки че веригата е интернационална, във всички магазини по света се поддържат еднакви ценности, увери Денчева.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш