Разпитват бизнесмена Емилиян Гебрев

Тилна травма е причинила смъртта на бебето от Габрово Детето е и с изгаряния по лицето и шията

Корнелия Нинова: ГЕРБ и „Обединени патриоти“ претърпяха провал в интеграцията на ромите

Газпром ще започне да строи инфраструктура в Сърбия за „Турски поток“

Баща и син загинаха от късо съединение в дома си

Броят на убитите при атентата в Богота достигна 21

Повече мощност за електромобил №1 Nissan Leaf разполага с 217 конскти сили и изминава 385 км

Григор Димитров се класира за осминафиналите на Australian Open

Скръбна вест! Отиде си Иван Вуцов

Министър Петков: Хората с увреждания, които досега не са получавали месечна добавка, трябва да подадат заявление затова до края на януари

60% от всички известни видове кафе може да изчезнат в близко бъдеще

Захариева: Страната ни има интерес от визитата на Путин в Сърбия Външният ни министър заяви, че руският президент има покана за посещение у нас

Как извънземните коментирали „Пловдив – европейска столица на културата“?

Стефан Софиянски предлага нова Конституция От 2007 г. сме член на ЕС и трябва да градим по нов начин нашите обществени отношения, заяви бившият кмет на София

От Белия дом официално съобщиха, че Тръмп няма да участва в Световния икономически форум в Давос

Повече клиенти в „Лидл“ през 2015 г.

Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на “Лидл България”

Веригата има 80 магазина в 42 града в България

7% ръст в броя на клиентите за 2015 спрямо 2014 г. отчита търговската веригата “Лидл България”. Финансовите резултати представи Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на компанията.

По нейни данни 20% е ръстът на оборота за 2015 г. спрямо предходната година, като с 6 на сто нарастват покупките в магазините от веригата. За периода от 2011 до 2016 г. е отбелязан 53% ръст на заетостта в “Лидл България”.

Компанията има 80 магазина в 42 града в България, както и в още 29 държави, като планира откриване на магазин в САЩ.

Компанията отчита 20% ръст на оборота

Средната работна заплата при нас е 1479 лв., а текучеството на персонала е само 2,36%, заяви Денчева. Всеки 10-и служител е получил възможност за развитие, като компанията предоставя ежегодно допълнителни придобивки. Въпреки че стриктно се отчита работното време, “Лидл България” предоставя на служителите си допълнителен почивен ден за всичките магазини в страната – 25.12. освен 1.01.

Компанията инвестира повече ресурси в развитието на персонала, защото според политиката и ценностите на “Лидл България” хората са ключът към успеха. Веригата магазини залага на дългосрочна мотивация на персонала си и чрез атрактивни начини привлича млади кадри в екипа си.

За развитието на персонала компанията организира редица проекти, насочени към управителите на магазините, в които те се обучават как да бъдат мениджъри. Въпреки че веригата е интернационална, във всички магазини по света се поддържат еднакви ценности, увери Денчева.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.