Патриотите решават за Миглена и Марияна Избирателите са ме пратили в парламента и би следвало да се върна, каза пред “Труд” Валери Симеонов

Десислава Атанасова: Коалицията не е застрашена, защото оставката на вицепремиера Валери Симеонов беше личен акт

Българските антарктици стигнаха до остров Ливингстън

Скатов се подготвя за изкачването на 14-ия си връх

Шеф на „Нисан“ арестуван за измами Укривал доходи и харчел фирмени пари за лични нужди

Испания иска гаранции за Гибралтар в проектоспоразумението за Брекзит

Обучават лекари и психолози за ранно откриване на депресия

Соня Йончева идва в България Звездната прима пристига за кинопремиера

Над 200 ученици се запознаха с културата и традициите на Австрия Областният управител на Велико Търново проф.Любомира Попова прие посланика на Австрия

22 г. затвор за двама трафиканти на хероин

Германия прекрати оръжейния експорт за Саудитска Арабия

Млади изследователи от Стопанска академия представиха свои разработки Творческите работи бяха презентирани на 11-та докторантска научна сесия

КПКОНПИ е внесла иск за отнемане на имущество от Евелин Банев-Брендо и семейството му на стойност 23 275 542 лева

Гуардиола виновен за кризата на Германия

Искат забрана на Иванчева и Петрова да напускат страната

Социалните медии задминават телевизията като източник на новини за младежите

Социалните медии са задминали телевизията като източник на новини за младите хора, показва проучване на Института по жуналистика на Ройтерс, съобщава БНР.

Данните сочат, че 28% от хората във възрастовата група от 28 до 24 години са обявили, че главното място, откъдето се информират, са мрежите, а 24 на сто са посочили като такова телевизията. Освен това 51 на сто от тези, които имат достъп до интернет използват тези сайтове като основен ресурс, за да са в течение.

Учените са изследвали 50 хиляди души в 26 държави и в него се отбелязва, че тази тенденция и нарасналата употреба на мобилните телефони подкопават традиционните бизнес модели. Авторите посочват, че това ще има потенциално дълбоки последици за издателите и за производството на новини.

Информацията през социалните мрежи е особено популярна не само сред младежите, но и сред младите жени. В същото време продажбите на печаните издания продължават да падат, като хората не са особено склонни да плащат за онлайн съдържание.

Най-популярният източник за информация сред социалните медии е Фейсбук с дял от 44%, следван от ЮТюб с 19 на сто и Туитър с 10%.

Проучването отбелязва също така, че хората са доволни, когато новините са селектирани чрез алгоритъм. 36 на сто казват биха искали информациите да бъдат избирани на базата на това какво са чели по-рано, а 22% са за това те да са базирани на прочетеното от приятелите им.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.