На 22 септември 2018 да почерпят

Най-младият участник във „Фермата“ плаче за мама и тати

Сергей Лавров: Русия не агитира за референдума в Македония

Иванка Тръмп разговаря с астронавтите от Международната космическа станция

Просветнят министър се срещна с училищните директори в Сливен

Три овце с бруцелоза са умъртвени в село Вуково

Разкол в Испания заради Франсиско Франко

Сръбските власти почистиха поругания български паметник-костница в Ниш

Затвориха музей на Пабло Ескобар Кметът на Меделин се обяви против “мафиотската култура”

Парни локомотиви ще теглят атракционни влакове по повод 130-тата годишнина на БДЖ Билетите за пътуванията са в продажба от днес

US санкции срещу Русия удариха Китай Наказателните мерки са заради военна сделка на Пекин с Москва

Искрен Веселинов: Казусът с Унгария не е за Орбан, а за бъдещето на ЕС

Полицаи задържаха 10-има сирийци край Вакарел

Обрат №10 за „Лудогорец“ в Европа

Вучич отива при Владимир Путин на 2 октомври

Нова агенция поема електронното управление

Антони Тренчев

Нова държавна структура ще отговаря за електронното управление. Парламентът окончателно одобри създаването на държавна агенция „Електронно управление“ и Държавно предприятие „Единен системен оператор“.

Промените в закона, с които се създава агенцията, бяха предложени от Министерския съвет през октомври. Техен автор бе вицепремиерът Румяна Бъчварова. Досега за е-управлението отговаряше транспортният министър Ивайло московски.

Агенцията ще се ръководи от председател, който ще се определя с решение на правителството за пет години. Изискванията за поста са най-малко петгодишен опит с управление и координиране на проекти в сферата на информационните технологии или електронното управление и завършено висше образование. Досега за шеф се спрягаше един от съветниците на Румяна Бъчварова като вицепремиер – Васил Величков. Той обаче няма завършено висше.

За последните 10 години България е дала над 2 млрд. лева за електронно управление, коментира депутатът от Реформаторския блок Антони Тренчев при гласуването.

Пред „Труд“ той поясни, че това означава, че са харчени по 200 млн. лв. годишно от бюджета и от ОП „Административен капацитет“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.