ВМРО: Гърци, не сте съвсем прави за Македония!

Подслониха във фургон бездомник след опит да се самоубие Митко Каковски вече има покрив след 15 години под открито небе

Башар Асад заяви, че операцията на Турция в град Африн е подкрепа за екстремистки групировки

Проектират космически Ноев ковчег и летище за ракети Варненски ученици и студенти представят идеи в два конкурса на НАСА

Катастрофа с ТИР блокира движението по пътя между Враца и Оряхово

Карнавално шествие за Бабинден в Брестник

Втори протест срещу поскъпването на водата Добричлии правят интерактивна карта на дупките от ВиК-аварии

Арх. Здравко Здравков: Законът за София ще даде ясни регламенти по отношение на застрояването Най-високите сгради ще са в източния и западния край на града, каза главният архитект на София

БНТ не е на ръководството, нито на водещите. Още по-малко на една партия

Повишен интерес към достъпа до информация отчита Община Търговище

Родилното отделение в Благоевград с подарък от името на кмета д-р Камбитов

ТИР парна от мост на магистрала „Марица“

Гришо премина уверено през Кирьос и е на четвъртфинал на Аустрейлиън оупън (ВИДЕО)

Откриха ски сезона под връх Ком

Калоян Паргов: Вотът на недоверие разкрива слабите места в управлението и мобилизира БСП

Проф. Донка Байкова: Важно е в жегите да пием много вода, дори да не сме жадни

Важно в жегите е да пием много вода, дори да не сме жадни. На всеки 20 минути трябва да се пие вода. Това каза проф. Донка Байкова, диетолог, експерт по хранене и диетика пред „Фокус“.

„Необходимо е да съобразяваме модела си на хранене с високите температури през летния сезон“, каза още тя. „Важно е през този сезон да се премине към по-леки храни, тъй като рискът от топлинен удър би бил увеличен, ако не се вземат предвид някои физиологични особености на организма ни“, допълни Байкова.

“През този горещ период на лятото топлообразуването си е същото. Отдаването на топлина от организма и поддържането на телесната температура би било затруднено, ако в тази най-гореща част на деня се изложим на усилена физическа работа, без да се съобразим с някои факти. Преди да предприемем такава двигателна активност би трябвало да заредим организма най-малкото с половин литър вода“, обясни тя.

Донка Байкова припомни да се избягват висококалорийните и мазни храни и да се обърне повече внимание на плодовете и зеленчуците. Тя обясни, че преминаването към плодови, зеленчукови и кисело-млечни храни би подпомогнало бързото сваляне на няколко излишни килограма. Ако се цели обаче трайното отслабване е необходимо преминаване към нискокалориен режим поне за 2-3 седмици

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.