Полски клуб с интерес към Миланов

На 20 юни 2018 да почерпят

Заев заплаши с импийчмънт президента Георге Иванов

СЗО реши: Транссексуалността не е умствено заболяване

Орбан плаши с нова европартия Вземете пример от нас с Австрия, съветва унгарският премиер

Тръмп не спазил обещанието да звънне на Ким в неделя

400 килограма канабис са открити в български камион във Франция

Министър иска да преброи ромите в Италия Хор от критики посрещна инициативата на МВР шефа Матео Салвини

Тръмп: За да се справим с мигрантите, трябва да отнемаме децата им

Шут в задника за най-красивата метеороложка

Русия ще въведе допълнителни вносни мита за стоките от САЩ

Кравата Пенка се връща в стадото си, чака гости от Европарламента

Парагваец се появи на собственото си погребение

Македонският парламент ще приеме договора с Гърция по съкратената процедура

Пуснаха срещу подпис от ареста 25-годишният кмет на Войнягово

Проф. Донка Байкова: Важно е в жегите да пием много вода, дори да не сме жадни

Важно в жегите е да пием много вода, дори да не сме жадни. На всеки 20 минути трябва да се пие вода. Това каза проф. Донка Байкова, диетолог, експерт по хранене и диетика пред „Фокус“.

“Необходимо е да съобразяваме модела си на хранене с високите температури през летния сезон”, каза още тя. “Важно е през този сезон да се премине към по-леки храни, тъй като рискът от топлинен удър би бил увеличен, ако не се вземат предвид някои физиологични особености на организма ни”, допълни Байкова.

“През този горещ период на лятото топлообразуването си е същото. Отдаването на топлина от организма и поддържането на телесната температура би било затруднено, ако в тази най-гореща част на деня се изложим на усилена физическа работа, без да се съобразим с някои факти. Преди да предприемем такава двигателна активност би трябвало да заредим организма най-малкото с половин литър вода“, обясни тя.

Донка Байкова припомни да се избягват висококалорийните и мазни храни и да се обърне повече внимание на плодовете и зеленчуците. Тя обясни, че преминаването към плодови, зеленчукови и кисело-млечни храни би подпомогнало бързото сваляне на няколко излишни килограма. Ако се цели обаче трайното отслабване е необходимо преминаване към нискокалориен режим поне за 2-3 седмици

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.