На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

7 места в комбито на новата Е-класа

За 100 км са нужни 4,2 л дизел

Багажникът на Т-модела е по-малък

Най-интелигентната бизнес лимузина в света, както конструкторите в Mercedes наричат новата Е-класа, вече си има и товарен вариант. Най-голямото комби на Benz е точно Т-моделът на Е-класата. Досега то предлагаше багажен обем в диапазона 690-1950 л. Никой друг автомобил в сегмента не можеше да се похвали с подобно постижение. В новото поколение на комбито на Е-класата обаче е жертвано малко място в името на дизайна. Но жертвата е наистина много малка и автомобилът си остава един отличен превозвач. Товарният му капацитет вече е “само” 670-1820 л. Минималната широчина в багажния отсек от 1,10 м позволява транспортирането на един европалет. Но кой ще товари европалет върху мекия мокет на този луксозен автомобил?

Багажникът на Т-модела може да е станал по-малък, но е по-гъвкав, защото се регулира наклонът на задните седалки с електрически механизъм. Електрически е и капакът на багажника. Серийно комбито е оборудвано с въздушно окачване отзад, за да понесе товари с тегло до 745 кг и да тегли прикачено ремарке до 2100 кг. Инженерите са работили усилено върху подобряването на шумоизолацията. За задвижване се предлагат три дизелови и четири бензинови двигателя, съчетани с 9-степенна автоматична трансмисия. Икономичният двулитров дизел Е 200d (150 к.с.) и Е 220d (194 к.с.) изминава 100 км с 4,2 л гориво. Най-мощният вариант Е 43 4MATIC разполага с 401 к.с. в 3,0-литровия мотор V6.

През есента ще бъде лансирана и Е-класа с две допълнителни седалки в багажника и така комбито ще се превърне в 7-местен модел, който предлага лукс, простор и най-модерна електроника като в S-класата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.