На 19 януари 2019 да почерпят

Ивайло Калфин: Стратегическите решения в България се взимат само отвън или под чужд натиск

Експерт: Брекзит без споразумение няма да се отрази съществено у нас

Милиони пароли изтекоха в мрежата – вижте дали сте засегнати

Анкара заяви, че ще защитава „турското малцинство“ в Западна Тракия

ЕК призова Лондон да проведе евровот Найджъл Фарадж вече готви предизборна кампания

Макрон проведе втора среща от дебата за „жълтите жилетки“

Никълъс Холт ще играе Толкин в биографичния филм за писателя

Тръмп прие пратеника на Пхенян

10 години затвор за турски съдия с награда за човешки права от Европарламента

Китай предложил да увеличи внoса от САЩ до обем от 1 трлн. долара

Откриха труп на възрастна жена във Враца

Сириец държал мрежа за плащания на терористи у нас (обзор) 43-ма арестувани за участие в древната система за парични трансфери “хавала”

Берлускони се кандидатира за ЕП

Една трета от работещите у нас получават месечни бонуси

7 места в комбито на новата Е-класа

За 100 км са нужни 4,2 л дизел

Багажникът на Т-модела е по-малък

Най-интелигентната бизнес лимузина в света, както конструкторите в Mercedes наричат новата Е-класа, вече си има и товарен вариант. Най-голямото комби на Benz е точно Т-моделът на Е-класата. Досега то предлагаше багажен обем в диапазона 690-1950 л. Никой друг автомобил в сегмента не можеше да се похвали с подобно постижение. В новото поколение на комбито на Е-класата обаче е жертвано малко място в името на дизайна. Но жертвата е наистина много малка и автомобилът си остава един отличен превозвач. Товарният му капацитет вече е “само” 670-1820 л. Минималната широчина в багажния отсек от 1,10 м позволява транспортирането на един европалет. Но кой ще товари европалет върху мекия мокет на този луксозен автомобил?

Багажникът на Т-модела може да е станал по-малък, но е по-гъвкав, защото се регулира наклонът на задните седалки с електрически механизъм. Електрически е и капакът на багажника. Серийно комбито е оборудвано с въздушно окачване отзад, за да понесе товари с тегло до 745 кг и да тегли прикачено ремарке до 2100 кг. Инженерите са работили усилено върху подобряването на шумоизолацията. За задвижване се предлагат три дизелови и четири бензинови двигателя, съчетани с 9-степенна автоматична трансмисия. Икономичният двулитров дизел Е 200d (150 к.с.) и Е 220d (194 к.с.) изминава 100 км с 4,2 л гориво. Най-мощният вариант Е 43 4MATIC разполага с 401 к.с. в 3,0-литровия мотор V6.

През есента ще бъде лансирана и Е-класа с две допълнителни седалки в багажника и така комбито ще се превърне в 7-местен модел, който предлага лукс, простор и най-модерна електроника като в S-класата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.