Земетресение с магнитуд 4,5 по Рихтер разтърси района на Егейската област на Турция

Любовта удря като „Планинска мълния” Диана Димих представи най-новия си сборник с разкази

Община Велико Търново затвърждава финансовата си стабилност

Дара и Гери-Никол лицемерничат пред камерите Брюнетката е подела война срещу някогашната си приятелка

Борисов и Цацаров: Правата на българските граждани, за които се иска екстрадиция, ще бъдат защитени

Нинова: Необходим е национален план за влизане в еврозоната

НЗОК проверява случая с жената, починала заради скъпа аортна клапа

Принц Хари покани брат си принц Уилям за кум на сватбата

Съдът на ЕС: България е нарушила Директивата за птиците

КЕВР ще решава за продажбата на над 20% от енергийните дружества Това реши парламентът с промени в Закона за енергетиката

Запалянковци трошили автобус и псували полицаи

Румен Радев: Високо ценим споделения опит на Швейцария в системата на дуалното професионално образование

Започна пръскане срещу кърлежи в Търговище

Осъдиха мъж и жена, държали 3224 литра контрабанден алкохол за 27 686 лева

Единадесет партии ще могат да участват в предсрочните избори в Турция

Испанци правят синьо вино без оцветители

Шестима млади предприемачи от Баския регион в Испания са на път да направят може би най-голямата иновация във винената индустрия досега – синьо вино, съобщи БТВ.

Само след няколко месеца напитката ще бъде достъпна на европейските пазари.

Синьото вино, което те са нарекли „Гик“, е смесица от бяло и червено грозде и е без добавени оцветители и подсладители. Нестандартният цвят е получен изцяло от натурални съставки – пигмент от гроздова ципа и химическо вещество от растението багрилна сърпица (синилник).

Идеята за подобен нетрадиционен продукт идва от „Стратегията „Син океан“ – книга от В. Чан Ким и Рене Моборньо, в която бизнес пазарът метафорично е представен като един претъпкан от конкуренция червен океан и е необходимо да се намери стратегия, с която водите да станат отново сини.

Според Артис Лопес, един от участниците в нестандартния проект, синият цвят е и символ на „развитие, иновация, лекота, промяна и безкрайност“.

Баският регион е познат със своите традиции в производството на пенливи вина, но идеята е новият продукт да страни от приетите стереотипи. Въпреки че никой от младежите няма опит във винопроизводството, всички те са на мнение, че винената индустрия в Испания има нужда от малко революция.

Сладкото синьо вино би си отивало чудесно със суши, начос с гуакамоле, паста Карбонара и пушена сьомга.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.