Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Клиент осъди верига заради телевизор, който отказал да бъде „умен”

Снимка: Архив

Клиент от Търговище осъди голяма търговска верига да му върне близо 1700 лв., които платил за „умен” телевизор, който обаче така и не сработил на съответното ниво, а търговецът не го подменил, нито му върнал парите.

Историята със злополучната стока започнала през септември миналата година, когато мъжът платил за smart техниката от утвърдена марка. Веднага след доставянето й установил, че телевизорът не изпълнява подадените от дистанционното команди, не работило приложението за интернет, не се отварял нито един сайт, както и служебните с пароли, пише в иска му. Подал рекламация в магазина в Търговище, а после и жалба до търговската верига, с искане за подмяна на стоката. Вместо това от магазина му обещали да отстранят неизправностите. Още при тестването там обаче станало ясно, че опитът им бил неуспешен. Клиентът отказал да вземе телевизора, а търговците решили да го убеждават да търси фирмен сервиз и да отремонтира сам новия си телевизор. Отказали да му дадат документи от сервиза, който уж поправял техниката, както и да съставят протокол за състоянието й. Не приели и искането му да заменят стоката с друга, която той бил готов да доплати. Тогава клиентът подал жалба до Комисията за защита на потребителите и поискал договорът му с веригата да бъде разтрогнат, а тя да му върне парите.

През януари било насрочено помирително заседание, на което от веригата не пратили свой служител. Клиентът пак отишъл в магазина да си иска парите и отново го зауверявали, че телевизорът е поправен и може да си го вземе. След всички неразбории мъжът отказал да се занимава повече и подал жалба в съда, за да прекрати отношенията си с търговеца.

Магистратите приеха иска му и осъдиха търговската верига, която трябва да му върне 1696,53 лв., платени за телевизора. Тя му дължи лихви върху сумата от януари тази година до окончателното изплащане. Трябва да му плати и 418 лв., които той похарчил за дело.

Решението на Районния съд в Търговище подлежи на обжалване пред Окръжния.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.