Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Откриват по-рано новата метростанция „Витоша“

По-рано от предвиденото ще тръгне продължението на втората метролиния до улица „Сребърна“ в кв. Хладилника. Първоначално срокът за пускането на метростанция „Витоша“ беше 31 юли.

Кметът Йорданка Фандъкова обаче каза, че работата там е приключила и очаква в най-скоро време продължението да тръгне. С него мрежата на подземната железница ще стане 40 км и с 35 станции.

„Всички се убедихме, че този обект вече е готов. От май месец текат изпитанията, като до десетина дни започва движението на влаковете без пътници. Така че очаквам преди 31 юли, след като мине приемателната комисия, да може да бъде пуснат този участък. Той е важен – виждаме, че движението е натоварено в момента „, обясни столичният градоначалник. Тя обаче не се ангажира да каже точно кога софиянци ще могат да стигат до метростанция „Витоша“.

Фандъкова, министърът на транспорта Ивайло Московски и изпълнителният директор на „Метрополитен“ инж. Стоян Братоев провериха новата метростанция и се качиха в една от мотрисите. 

„Успяхме да приложим по-голяма гъвкавост и да изградим обекта на 2 фази. Имаше тежки финансови затруднения през 2014-а година заради отказът на държавата да отпусне средства за проекта. Доста бързо се наложи да реагираме, когато на власт дойде сегашният кабинет“, обясни и транспортният министър Московски. 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.