В изпълнение на Решение №113 от Протокол № 14/27.05.2016 г. на ОбС-Лом, Докладна записка № 123/09.05.2016 г. от Пенка Пенкова-Кмет на Община Лом, на основание чл. 21, ал.1, т.9 и ал.2 от ЗМСМА, чл. 137, ал.1, т.5 от Търговския закон, във връзка с Наредбата за условията, реда за учредяване и упражняване на правата на собственост на Община Лом в търговските дружества с общинско участие:
ОБЯВЯВА
конкурс за избор на управител на „Ритуални дейности”ЕООД – Лом
при следните условия:
І. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
1. Завършено висше образование, степен „Бакалавър”;
2. Да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлени престъпления от общ характер, освен ако са реабилитирани
ІІ. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: Управлява и представлява Дружеството в съответствие с действащото законодателство и решенията на едноличния собственик на капитала в рамките на предоставените му правомощия;
ІІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРСА:
1. Мотивационно писмо
2. Копие на документ за завършена образователно-квалификационна степен;
3. Медицинско свидетелство, включително заверка от Психодиспансер;
4. Свидетелство за съдимост– оригинал;
5. Автобиография, CV-европейски формат;
6. Копие от документи удостоверяващи трудов стаж;
7. Копие от документ за самоличност
8. Копие от документ за придобита допълнителна професионална квалификация
9. Допуснатите кандидати представят Програма за управление на общинското дружество за четиригодишен период във връзка с чл. 29, ал.1, т.9 от Наредбата.
Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие в конкурса се подават в деловодството на Община – Лом, ет.1, ул.Дунавска 12, до 17,00 ч. на тридесетия ден календарен ден след публикуване на обявата. Ако срокът изтича в неработен ден, крайната дата за подаване на документите да се счита първият работен ден след упоменатия срок.
Необходимата информация, относно проект на структура, бюджет, численост и щатно разписание на персонала, кандидатите могат да получат в „Ритуални дейности”ЕООД-Лом, след публикуване на обявата.
Конкурсът ще се проведе от 10.00 ч. на следващия работен ден след изтичане на срока за подаване на документите в Заседателната зала на Община Лом, ІІІ-ти етаж.
Конкурсът ще протече на три етапа: допускане по документи; Изготвяне на бизнес план /програма за управление/; събеседване с кандидатите.
ПЕНКА ПЕНКОВА /П/
Кмет на Община Лом
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш