Большой се оказа тесен за българския талант

Арести в България и Испания: Разбиха международна банда обирджии Конфискувани са 4 диаманта на стойност 2,6 млн. евро

Въоръжен мъж е взел заложници в търговски център в Южна Англия

Стартира срещата в Ню Йорк между Никола Димитров и Никос Кодзиас за спора за името на Македония

Институциите: Бившите собственици на автомобили да проверят дали новите са ги пререгистрирали

НЗОК оряза парите на болниците за април Първи са дали сигнали от Карлово, Гоце Делчев и Казанлък

Разградчанин плати такса смет с 15 кг жълти стотинки

Сметище стана парк с фонтан

42 фирми раздвижиха кредитния пазар Заемите за домакинствата нараснаха с 1,18 млрд. лв. за година

Марк Рюте: Не изключваме каквито и да е правни мерки по отношение на разследването на сваления самолет МН17

Подготвя се нов конкурс за патрулни кораби на ВМС

Тръмп похвали Пхенян за “продуктивната реакция” след като отмени срещата с Ким Чен-ун

Удостоиха със званието „Почетен гражданин“ актьора Николай Кимчев посмъртно

Путин: Санкциите и липсата на доверие могат да доведат до безпрецедентна глобална криза

Откриха изложбата „Баш Майстора завинаги“ във Варна

В чест на победата в Льо Ман преди 50 г.

С пълна газ Ford нагази в територията на Ferrari. Новият топмодел GT е изключителна състезателна машина с мощност 600 конски сили и ще се продава в строго ограничен тираж от 250 екземпляра на година. Една част от производствената квота за идната 2017-а ще бъдат представители на ексклузивна серия 66 Heritage Edition. Тя ще се състои от 50 автомобила, посветени на първата от четирите поредни победи на Ford GT 40 Mark II в митичното състезание “24-те часа на Льо Ман”.

През 1966 г. пилотите Брус Макларън и Крис Еймън печелят денонощния автомаратон със стартов номер 2, който грее върху новото специално издание на Ford GT 66 Heritage Edition. Цветът е същият като тогава – черен, който се предлага с гланцов или матов лак. Централно по дължината на автомобила са поставени двете широки сребристи състезателни ивици. От славното минало са заимствани златистите 20-инчови джанти, ковани от едно парче алуминий и прикрепени към главините с черни гайки. Златисти са и различни детайли в интериора като основите на подглавниците. Черните спортни карбонови седалки са облечени в много фина кожа. Със същата са покрити арматурното табло, колоните и таванът.

При задвижването няма промени. Бензинов мотор V6 с работен обем 3,5 л и двойно турбо пълнене изпраща към задните колела мощността на 600 коня през 7-степенна трансмисия с двоен съединител. Благодарение на леката, но здрава конструкция – алуминиева рама и карбонов монокок, автомобилът ще разполага с шеметно ускорение и върхова динамика.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.