Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Словакия твърдо против джендъризма Ще приемем отделно законодателство за борба с насилието над жени, обеща премиерът Фицо

Вандали изпотрошиха над 40 коли в Пловдив

Ето кои институции ще проверяват сделката за ЧЕЗ

32 цивилни са загинали при бомбардировките на Източна Гута днес

В чест на победата в Льо Ман преди 50 г.

С пълна газ Ford нагази в територията на Ferrari. Новият топмодел GT е изключителна състезателна машина с мощност 600 конски сили и ще се продава в строго ограничен тираж от 250 екземпляра на година. Една част от производствената квота за идната 2017-а ще бъдат представители на ексклузивна серия 66 Heritage Edition. Тя ще се състои от 50 автомобила, посветени на първата от четирите поредни победи на Ford GT 40 Mark II в митичното състезание “24-те часа на Льо Ман”.

През 1966 г. пилотите Брус Макларън и Крис Еймън печелят денонощния автомаратон със стартов номер 2, който грее върху новото специално издание на Ford GT 66 Heritage Edition. Цветът е същият като тогава – черен, който се предлага с гланцов или матов лак. Централно по дължината на автомобила са поставени двете широки сребристи състезателни ивици. От славното минало са заимствани златистите 20-инчови джанти, ковани от едно парче алуминий и прикрепени към главините с черни гайки. Златисти са и различни детайли в интериора като основите на подглавниците. Черните спортни карбонови седалки са облечени в много фина кожа. Със същата са покрити арматурното табло, колоните и таванът.

При задвижването няма промени. Бензинов мотор V6 с работен обем 3,5 л и двойно турбо пълнене изпраща към задните колела мощността на 600 коня през 7-степенна трансмисия с двоен съединител. Благодарение на леката, но здрава конструкция – алуминиева рама и карбонов монокок, автомобилът ще разполага с шеметно ускорение и върхова динамика.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.