Повишен интерес за лов в България на изложението в Залцбург

Общинският съвет в Благоевград отхвърли предложената от БСП временна комисия за ремонта на центъра

Николина Ангелкова се срещна с българи във Вашингтон

Няма инструкции за спиране на бригадите в САЩ

Кметът на Елена получи благодарствена грамота от потомците на Макгахан

Увеличават паралелките с немски език във Варна

Искат екстрадиране на мъж от Златарица, обвинен в изнасилване във Франция Нашенецът е в ареста след като бил обявен за международно издирване

Арестуваха двама японци за стрелба срещу представителството на Северна Корея в Токио

Нови обвинения срещу двама служители на предизборния щаб на Доналд Тръмп

Доброволци плетат 5-метрова мартеница в Търново

Камен Плочев е приет в кардиологията на ВМА

Община Велико търново разработи интернет платформа за онлайн търговия между фермери Проектът е на стойност 650 000 евро

Дербито “Фейенорд” – ПСВ пряко по Mtel Sport 1 в неделя

Сър Греъм Уотсън идва в София на форум за бъдещето на управлението

Намериха жена завързана и заключена в селска къща Мъжът, с когото живеела е обявен за общодържавно издирване

Най-бързата серийна лимузина

Най-бързата серийна лимузина на света – така Porsche рекламира новата Panamera, която бе представена в Берлин в разгара на европейското първенство по футбол. От първите снимки личи, че Porsche се връща към корените си и големият автомобил се превръща в спортна кола, приличайки поразително на култовата бегачка 911. Дизайнерите са пипнали там, където първата Panamera търпеше критики – задната част (вече с напречна светлинна ивица) и покрива (снижен с 2 см отзад). Пътническата кабина е изнесена по-назад, каросерията е по-дълга с 3,5 см, по-широка и по-висока с 0,5 см. Срещу доплащане се инсталират матрични LED фарове и джанти с размер до 21 инча.

Всичко под предния капак е ново. Трите предлагани мотора задвижват четирите колела през 8-степенна трансмисия с двоен съединител. В базовия засега модел Panamera 4S работи 2,9-литров бензинов V6 двигател с 440 коня, които спринтират за 4,2 секунди до 100 км/ч и развиват 289 км/ч. Върховото изпълнение Panamera Turbo разчита на 4,0-литров V8 с 550 конски сили и ускорява за 3,6 секунди до 100 км/ч, максималната скорост е 306 км/ч. Дизеловата Panamera 4S Diesel също се задвижва от 4,0-литров V8 с 422 конски сили и чудовищен въртящ момент от 850 Nm, но е най-бавният вариант и достига “само” 285 км/ч, но пък харчи най-малко гориво (6,7 л/100 км по данни на производителя). Трикамерно въздушно окачване и завиващи задни колела помагат на мощния автомобил да показва образцово пътно поведение при всякакви скорости. Panamera даде най-добро време в сегмента си на Северната отсечка на пистата “Нюрбургринг” и това дава повод на Porsche да се хвали с “най-бързата лимузина”.

Новият интериор е изчистен от бутони. Пред водача само оборотомерът е аналогов, всички контролни инструменти дават дигитално изображение. Голям централно разположен 12,3-инчов цветен дисплей управлява много от функциите и системите на борда.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.