Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Каубоите ще яздат и френски коне

Renault показа серийния вариант на новия си пикап Alaskan на изложението за лекотоварни автомобили в Колумбия. Моделът е технически близнак на Nissan Navara и пазарният му старт ще бъде на Южноамериканския пазар. В близко бъдеще ще се появи още един пикап на същата платформа, но ще се произвежда от Daimler и ще носи емблемата на Mercedes-Benz. Германците ще използват платформата на Renault-Nissan, но ще инсталират свои мотори, система за 4х4, електроника и ще променят дизайна отвън и отвътре.

Пикапите на Renault и Nissan се задвижват от 2,3-литров дизелов двигател в две нива на мощност – 160 и 190 конски сили. Новият Alaskan ще се предлага във варианти само със задно предаване и с двойно предаване. За движение в тежки офроуд условия диференциалът на системата 4х4 се заключва при скорост до 60 км/ч. По габарити моделът е средноразмерен пикап с дължина малко над 5 м и междуосие близо 3 м. Премиерният автомобил е оборудван с двойна кабина, впоследствие ще се появи и единична. Товароносимостта му е 1,1 тона. Външно се отличава от Navara по броните, решетката, фаровете и джантите.

В кабината на Alaskan обаче водачите на Nissan няма да усетят, че са сменили марката, ако не гледат емблемата по средата на волана. Контролните прибори и управлението са идентични с тези на Navara. Базовото оборудване е спартанско, но могат да се добавят комфортни удобства като двузонов климатроник, кожен салон с контрастни шевове, 360-градусово наблюдение с камери, 7-инчов цветен мултимедиен дисплей.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.