На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Каубоите ще яздат и френски коне

Renault показа серийния вариант на новия си пикап Alaskan на изложението за лекотоварни автомобили в Колумбия. Моделът е технически близнак на Nissan Navara и пазарният му старт ще бъде на Южноамериканския пазар. В близко бъдеще ще се появи още един пикап на същата платформа, но ще се произвежда от Daimler и ще носи емблемата на Mercedes-Benz. Германците ще използват платформата на Renault-Nissan, но ще инсталират свои мотори, система за 4х4, електроника и ще променят дизайна отвън и отвътре.

Пикапите на Renault и Nissan се задвижват от 2,3-литров дизелов двигател в две нива на мощност – 160 и 190 конски сили. Новият Alaskan ще се предлага във варианти само със задно предаване и с двойно предаване. За движение в тежки офроуд условия диференциалът на системата 4х4 се заключва при скорост до 60 км/ч. По габарити моделът е средноразмерен пикап с дължина малко над 5 м и междуосие близо 3 м. Премиерният автомобил е оборудван с двойна кабина, впоследствие ще се появи и единична. Товароносимостта му е 1,1 тона. Външно се отличава от Navara по броните, решетката, фаровете и джантите.

В кабината на Alaskan обаче водачите на Nissan няма да усетят, че са сменили марката, ако не гледат емблемата по средата на волана. Контролните прибори и управлението са идентични с тези на Navara. Базовото оборудване е спартанско, но могат да се добавят комфортни удобства като двузонов климатроник, кожен салон с контрастни шевове, 360-градусово наблюдение с камери, 7-инчов цветен мултимедиен дисплей.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.