WWF или световната зелена мафия

Корнелия Нинова: Промяната в България е наложителна

Етнографи показват изложба посветена на коня и каруцата Експозицията в музей „Етър” пренася във времето, когато каруцата е смятана за трабант, а файтонът за мерцедес

Студ и сняг усложняват обстановката на Балканите

Ирмена Чичикова: „Не ме докосвай” беше пътешествие и приключение

Бойко Борисов: Защо само ЧЕЗ да купим? Защо не купим и „Енерго Про” и ЕВН?

ККП иска премахване на конституционното ограничение от 2 мандата за президент Така Си Цзинпин ще може да се задържи на власт по-дълго

Човек е ранен, след като хеликоптер е извършил твърдо кацане в Арктика

Движението през прохода Шипка се ограничава заради честванията на 3 март

Откриха древен град под Солун

Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

Екатерина Захариева ще участва в Съвет “Външни работи” в Брюксел

Десетки ранени след пожар в дискотека в Италия

Николай Нанков поставя начало на дискусия за новото райониране на страната

Пловдив е първият български град, приет в образователната мрежа на ЮНЕСКО

Пловдив е официално приет в международната образователна мрежа на ЮНЕСКО за учещите градове – Global Network of Learning Cities (GNLC), похвали се ресорният за образованието и международната политика заместник-кмет на града под тепетата Стефан Стоянов.

“Това е най-новата програма за образование, която има амбициозната цел в следващите няколко години да обедини над 1000 града по целия свят, които да подпомагат образователния процес на всички континенти. В момента в GNLC, чието седалище е в Хамбург (Германия), членуват 35 града от 20 държави, а Пловдив е първият и единствен български засега”, допълни зам.-кметът Стоянов.

През 2015 г. в Петък е гласувана директива, задаваща рамките на програмата и основните цели на ЮНЕСКО. А те са намаляване на децата, които нямат достъп до образование, повишаване нивото на образователните системи по света и обмяна на опит.

“Пари не очакваме, тъй като поне на този етап ЮНЕСКО не финансира проекти. Реалната полза е създаването на повече контакти с водещи градове от държави с по-добри образователни системи и развиване на международни партньорства, които да подпомагат нашите образователни институции с цел постоянно подобряване на процеса на обучение. Нямаме нужда толкова от пари, колкото от ноу-хау”, коментира още Стефан Стоянов.

Той допълни, че в момента Община Пловдив работи по няколко важни образователни програми – съвместно с ПУ “Паисий Хилендарски” се осъществява проект за привличане на бесарабски българи за студенти по IT инженерство, върви програма за иновативни училища, разработва се и пилотен проект за “Монтесори детски градини”.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.