Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Най-често потребителите се оплакват от мобилните оператори

Най-много са жалбите от потребители в сферата на телекомуникациите – 37% от всички 20 хил. оплаквания миналата година са от мобилни оператори. Това обяви пред БТВ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.

Той отчете, че комисията се е произнесла срещу нелоялни практики на мобилните оператори. Друго често срещано нарушение е подвеждаща информация на етикетите на храните. След „Активни потребители” и КЗП е направила проверка на сирената на пазара и е установила несъответствия, каза Марагаритов.

КЗП започва активни проверки по курортите от началото на активния сезон. Проверява се най-вече дали офертите на хотелите отговорят на услугите, които се предлагат на клиентите. Комисията има и приемни за гражданите в по-големите курорти – вече има в Албена, Златни пясъци, Слънчев бряг, Созопол и Приморско.

Хората могат да подават сигнали за качеството на услугата в хотелите, ресторантите и дори на плажа, уточни председателят на КЗП.