На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 януари 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Меглена Кунева: От матурите разбрахме, че учениците имат проблем с разбирането на материала

„В МОН се подготвят учебни програми, които са ориентирани към променено съотношение между нови и стари знания“. Tова каза вицепремиерът и министър на образованието и науката Меглена Кунева по време на кръгла маса на тема „Образованието като фактор за националната сигурност“, предаде „Фокус“.

„Искаме да засилим часовете и знанията по природни науки“, допълни тя. „Изводите, които направихме дотук при една много стегната организация против преписването са, че учениците след матурите разбрахме, че имат проблем с разбирането на материала и с практическото приложение на знанието“, обясни Меглена Кунева.

„Подкрепа дължим не само на тези, които имат затруднения, подкрепа дължим и на най-добрите. По националните програми сме предвидили средства за стимулиране и на учителите, които подготвят талантливи деца, радващи ни с медали“, уточни тя.

„За националната сигурност са присъщи специфични проблемни области. Политически, икономически, социални, етнически, духовни, военни, информационни, екологични. Всеки един от компонентите самостоятелно или в съчетание с другите може да се окаже критичен за държавата. Всички заедно или поотделно зависят от образованието и човешките ресурси, следователно то трябва да има компетентност по всеки един от аспектите на националната сигурност“, коментира образователният министър.

„Не на последно място е важен и духовният компонент, който определя морала и ценностите на гражданите. След семейството образователната система е най-важният фактор за формиране на националните ценности“, подчерта Меглена Кунева.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.