На върха в престижен конкурс: „Черноморец“ е любимата марка бонбони на българските потребители

Бонбони „Черноморец“ – една от най-традиционните български марки, се класира на първо място в категория „Захарни изделия – Бонбони“ в престижния конкурс „Любимите марки“. В последния етап от надпреварата, за бранда гласуваха над 4000 потребители и призът идва след убедителна победа над класиралите се на второ и трето място.

За осма поредна година класацията оценява любимите на българските потребители марки в 28 категории. Гласуването се провежда онлайн, а вотът е изцяло потребителски, което превръща резултатите в реална представа за нагласата на протребителите у нас. Емоционалният потребителски вот на над 30 000 души, гласували в трите етапа на напдпреварата, отразява доверието и лоялността към отличените на финала брандове.

Призът „Любима марка“ за бонбони „Черноморец“ за пореден път очертава значимостта на марката в сърцата на българските потребители. Продуктът се предлага на пазара от 1969 г. Характерният вкус на нежен фъстъчен крем, хрупкави парченца и портокалови корички е съхранен по оригинална рецепта и се е превърнал в разпознаваема и емоционална марка за поколения българи.

Продуктът е в топ 5 на най-продаваните бонбони у нас и вече десетилетия присъства в почти всеки български дом.

В годините бонбони „Черноморец“ са се превърнали в символ на традиционен вкус, неподвластен на времето.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес