Филмът „Ага“ взе голямата награда на фестивала в Сараево

Родриго Дутерте е склонен да подаде оставка, ако синът на бившия диктатор Маркос го замести

Доклад на Пентагона: Китайската армия се готви за бомбардировки срещу САЩ

Джереми Хънт: Излизането от ЕС ще е грешка, за която ще съжаляваме поколения напред

Рекорден брой съдии са назначени по време на управлението на Доналд Тръмп

Александър Вучич планира да посети Косово на 9 септември

На 17 август 2018 да почерпят

„Лудогорец“ остана сам от родните клубове в Европа

ЦСКА атакува и през Трансилвания

Знаменитости отдават почит на Арета Франклин

Още през 2015 г. трябвало да сменят дисковия масив В резервния център на Търговския регистър работят само климатиците

ПРАВО НА ОТГОВОР

Катар налива $15 млрд. в турската икономика

Скарлет Йохансон е най-високоплатената актриса в света

Коли и камиони вървят по мост на 5 века Кадин мост в село Невестино е построен през далечната 1470 г.

Алонсо пришпори 581 коня по пистата в Ещорил

Да управляваш NSX е по-леко и сладко, отколкото да управляваш болид от „Формула 1“. Така смята двукратният шампион Фернандо Алонсо, след като завъртя бързи обиколки с новия спортен хибрид на Honda на историческата писта в Ещорил (Португалия). Ето защо испанският пилот намира шофирането на серийния автомобил за по-приятно, отколкото карането на кола от формулата: „Защото не се вглеждаш във всеки милиметър, както правиш в състезанията. Това е като разликата между изобразителното изкуство и техническото чертане. По време на тестовете ме изненадаха спирачките, усещането при каране е доста близко до „Формула 1″.“

Има много носталгия в събитието на Ещорил, тъй като там легендарния Аертон Сена спечели първата си победа. Великият бразилец е участвал в разработването на първото поколение Honda NSX и това е била любимата му кола. Друг изключителен състезател и човек като Алекс Занарди има специално издание NSX, посветено на него. И сега непримиримият боец Алонсо от отбора на „Макларън“ се присъединява към тази компания.

Новият суперавтомобил на Honda разполага с дивата мощ на 581 коня, които препускат в четири двигателя – три електрически (два на предния мост и един на задния) и един бензинов 3,5 л V6. Моделът е излят от леки и здрави сплави като алуминий, високоякостна стомана и карбон. Задвижването е 4х4 през 9-степенна предавателна кутия с двоен съединител.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.