Путин поиска от новото правителство промени във всички области

Ердоган призова турците: Сменяйте доларите и еврото с лири

Слънчево с кратки превалявания

НАТО и Русия се срещат на 31 май

“Илинденска Македония” отпадна, Скопие и Атина продължават преговорите в Брюксел

100 кила крие новото гадже Двамата влюбени се усамотили в Лещен

Започна срещата на Борисов с Порошенко

Общинският съветник от БСП Борис Цветков поздрави 65 ОУ в с. Бусманци по случай 140-ата му годишнина

Венци Стефанов – от приятел до враг на “Левски” Босът на "Славия" се върти около кръга на Гриша Ганчев

Албанската опозиция изкара хиляди на протест срещу премиера Еди Рама

Отслужиха панахида за загиналите за България войници

Борисов пристигна в Киев

В Япония продадоха два пъпеша за 25 000 евро

Калоян Паргов ще присъства на церемонията по връчване на годишните награди “Шофар”

Президентът Радев: Светлин Русев беляза своето време с таланта и творчеството си

„Най-болезнената загуба за всички времена“

Огън и жупел се сипеше край Айфеловата купа и Триумфалната арка след загубата на Франция с 0:1 от Португалия на Евро 2016. Над 40 са арестуваните. А стотици са подпалените мотори около двете големи забележителности на Париж. Франция мина през „Потока на смъртта”, който се превърна в „Потока на плача”. От осминафиналите бе ясно, че само един измежду „петлите”, Германия, Италия, Испания и Англия може да е на финала. Е, Франция успя. За да почувства огромната болка.

Традицията не се спази „петлите” винаги да триумфират на домакински турнир. Вината си е и изцяло в тях. На полуфинала излъгаха с дефанзивен и прагматичен футбол много по-силната Германия, но в мача за титлата се оставиха да паднат в капана на видимо по-слабата Португалия.

„Толкова е грозно”, написа вестник „Паризиен”. И добавя: „Футболът не може да пребори икономическите кризи и политическите проблеми, но може да е балсам за раните. Така мислехме след Германия, а сега се оказа, че може да боли още повече.”

„Изживяхме най-болезнената загуба за всички времена”, добавя в. „Екип”, явно позабравил за българския 17 ноември.

На 9 юли 2006 г. Франция загуби финала на мондиала от Италия. На 10 юли влезе триумфално в деветия кръг на ада.

Треньорът Дидие Дешан, световен и европейски шампион с „петлите”, видя Германия като основна причина за загубата. „В полуфинала хвърлихме много енергия – каза селекционерът. – Освен това португалците имаха един ден повече за почивка. Ужасяващо е да се загуби по такъв начин. Но ние поздравяваме джентълменски Португалия с европейската титла. Не бяхме достатъчно опасни в атака, не бяхме със спокойни глави. Играчите ми обаче дадоха всичко, но в решителния момент все нещо липсваше.”

Антоан Гризман, голмайстор №1 на Евро 2016, извървя пътя на бившия германски капитан Михаел Балак. За шест седмици нападателят първо загуби финала в Шампионската лига с „Атлетико” от „Реал”, а сега и от Португалия. През 2008-а Балак падна за Лигата с „Челси” от „Манчестър Юнайтед”, а с Бундестима от Испания на европейското. Освен това Гризман за втори път поред е губещият в личния дуел с Кристиано Роналдо.

Другата звезда на „петлите“ – Димитри Пайе, е най-популярният футболист на Евро 2016. 29-годишният французин оглави класацията от първия ден на турнира след победния си гол в мача на откриването срещу Румъния и завърши на първо място и след края на шампионата. УЕФА класира най-популярните играчи на Евро 2016 по специален рейтинг, който обновяваше всеки ден. След Пайе на второ място е друг френски национал – Антоан Гризман. Тройката допълва уелсецът Гарет Бейл. От еврошампиона Португалия най-напред е звездата Кристиано Роналдо, който зае седмо място. Пайе коментира и ситуацията, в която контузи звездата на иберийците.

„Исках да играя за топката, а не да контузя Роналдо – каза Пайе. – Всички, които ме познават, знаят, че аз никога не съм бил грубиян на терена.“

Заради действията си срещу Роналдо само за няколко часа футболистът на „Уест Хам“ е получил над 100 000 заплахи, клетви и псувни на профила си в инстаграм.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.