Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Вандали изпотрошиха над 40 коли в Пловдив

Ето кои институции ще проверяват сделката за ЧЕЗ

32 цивилни са загинали при бомбардировките на Източна Гута днес

Туристическите пакети ще поскъпнат 2-3 пъти Българинът се стяга за патриотични екскурзии за 3 март

Гинка Върбакова, която купи активите на ЧЕЗ: Нашите намерения са за отговорно отношение към милионите клиенти

Зелени трамваи от Швейцария тръгват в София

28-те железници идват в края на годината

До края на годината по трамвайни линии 3 и 12 ще започнат да се движат 28 нови трамваи от Швейцария. Мотрисите, идващи от Базел, са зелени, нископодови и климатизирани. Всяка от тях ще е с 57 седящи и 158 стоящи места за пътници, като във всяко превозно средство ще се монтира автоматична система за броене на пътниците.

Мотрисите вече трябваше да са пристигнали в София. Още в началото на миналата година кметът на София съобщи, че първите от тях ще дойдат през 2016 г.

„От Швейцария се забавиха. Имайки предвид, че получаваме трамваите като дарение, не е редно да претендираме за срокове“, коментира пред „Труд“ общинският съветник от ГЕРБ и зам.-председател на транспортната комисия в Столичния общински съвет Зафир Зарков.

Местната управа получава мотрисите по Българо-швейцарската програма. Проектът за доставката им е на стойност 3 млн. швейцарски франка, като от тях над 2,5 млн. франка са безвъзмездни средства.

В Бургас вече са пристигнали 70 от новите 110 единични автобуса, които също трябва да тръгнат по софийските улици до края на годината. По линии 20 и 23 предстои да тръгнат и 18-годишните трамваи, които София получи от Прага.

Отделно още 124 млн. лв. ще отдели Столичната община за нови трамваи и за реконструкцията на две релсови трасета – това на трамвай номер 5 и по ул. “Каменоделска” в район “Сердика”. Това е част от втората фаза на проекта “Интегриран столичен градски транспорт”, която беше приета на последната сесия на СОС в четвъртък. Той се финансира по Оперативна програма „Региони в растеж“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.