В Бургас раздават безплатно компост

Приморско с атрактивен щанд на Ваканция и СПА Експо

Французин и алжирец опитаха да минат границата с фалшиви документи

Започна кандидатстудентската кампания на Софийския университет

Издирват стрелец, ранил с въздушна пушка минувач

Наркодилър “изгоря” след сделка с хероин за 3,90 лв.

Ученици създават собствен туристически продукт Младежите забавляват туристи като аниматори

ВАС отхвърли иск във връзка с референдум за Морската градина

115 години от създаването на Порт Бургас Стих на Хр. Фотев ще вдъхновява фотоконкурс

Осъдиха бензиностанция да плати за травма на клиентка

Над 27 000 читатели посетили за година библиотеката в Горна Оряховица Най-малкият абонат е 5-годишната Ралица Арабаджиева

Борисов към Орбан: Предлагаме 100% надеждна охрана на външните граници

Орбан за Борисов: Границите могат да се опазят само от решителни лидери

Сотир Цацаров изиска делото за прегазената жена в село Търнава

Сидеров иска парламентарна комисия да изчисти името на Левски

Забранени реклами

Визии, заклеймени като унижаващи, стресиращи или обиждащи

Много хора си мислят, че измислянето на реклами е проста работа.

Това означава, че или са прости, или вярват на рекламите за бързи кредити.

С намирането на “слоган” – рекламно послание – и съчетаването му с подходяща визия (картинка или клип) се занимават батальони от креативни и интелигентни копелета, които получават добри пари за това (взимат заплата над 500 лв.).

За копирайтърите единствената цел е да накарат клиента да купува и отгоре на всичко да е горд от това. Понякога обаче тяхната изобретателност се разминава с поръчителя и последният връща рекламата, макар тя да е наистина находчива, смешна или секси.

В наше време най-честите причини за неодобрение са погазване на политическата коректност, расовата търпимост или кефа на феминистките. Е, понякога и на добрия вкус, но това е рядко.

Любен Дилов-син разказва как навремето му възложили да измисли рекламен слоган за KFC, а посланието трябвало да бъде “колко пресни са продуктите в нашата верига”. След кратко замисляне той атакувал с “В KFC пържим пилетата живи”.

Рекламодателите подскочили от ужас – представяте ли си как ще реагират защитниците на животните?!

Тогава Дилов предложил по-мек вариант: “В KFC всички служители са с лунички”.

“Защо?”, попитали клиентите.

“Ами живите пилета, като ги потопиш във врялото олио, пляскат с криле и пръскат по служителите”, доволен отвърнал сатирикът.

Преди години на пазара имаше цигари “Ку-ку”, чието предупреждение върху кутията гласеше “Непушачите умират в добро здраве”. Това никога не би минало на Запад.

На тези две страници ви предлагаме реклами, които по една или друга причина са били спрени от публикуване. Разгледайте ги добре и преценете дали забраненият плод не е по-сладък.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.