Румен Радев пристигна на работно посещение в Русия

Съдят измамник, представял се за подчинен на комисар Попов

Илияна Йотова: Всички колеги и партньори в Европа дават висока оценка на председателството ни

Кирил Ананиев е на тридневно посещение в Женева

Непълнолетни катастрофирха с крадена “Лада”

Доналд Тръмп се притеснява за срещата си с Ким Чен-ун

Прокуратурата разследва за хулиганство 8 ултраси след погрома в Пловдив

Черна гора може да построи ограда по границата с Албания заради мигрантите

До 180 км/ч на автопилот Нови технологии за моделната 2019 година

Великобритания ще разработва собствена сателитна навигационна програма

Жителите на провинциални градчета са по-щастливи от живеещите в мегаполисите, според проучване

Столична община стартира гаранционна схема за подпомагане на стартиращи иновативни предприятия

Ден на отворените врати в НДК

Рязък спад на подкрепата за Брекзит в Северна Ирландия

Лава от вулкана Килауеа продължава да се спуска към Тихия океан (СНИМКИ)

Забранени реклами

Визии, заклеймени като унижаващи, стресиращи или обиждащи

Много хора си мислят, че измислянето на реклами е проста работа.

Това означава, че или са прости, или вярват на рекламите за бързи кредити.

С намирането на “слоган” – рекламно послание – и съчетаването му с подходяща визия (картинка или клип) се занимават батальони от креативни и интелигентни копелета, които получават добри пари за това (взимат заплата над 500 лв.).

За копирайтърите единствената цел е да накарат клиента да купува и отгоре на всичко да е горд от това. Понякога обаче тяхната изобретателност се разминава с поръчителя и последният връща рекламата, макар тя да е наистина находчива, смешна или секси.

В наше време най-честите причини за неодобрение са погазване на политическата коректност, расовата търпимост или кефа на феминистките. Е, понякога и на добрия вкус, но това е рядко.

Любен Дилов-син разказва как навремето му възложили да измисли рекламен слоган за KFC, а посланието трябвало да бъде “колко пресни са продуктите в нашата верига”. След кратко замисляне той атакувал с “В KFC пържим пилетата живи”.

Рекламодателите подскочили от ужас – представяте ли си как ще реагират защитниците на животните?!

Тогава Дилов предложил по-мек вариант: “В KFC всички служители са с лунички”.

“Защо?”, попитали клиентите.

“Ами живите пилета, като ги потопиш във врялото олио, пляскат с криле и пръскат по служителите”, доволен отвърнал сатирикът.

Преди години на пазара имаше цигари “Ку-ку”, чието предупреждение върху кутията гласеше “Непушачите умират в добро здраве”. Това никога не би минало на Запад.

На тези две страници ви предлагаме реклами, които по една или друга причина са били спрени от публикуване. Разгледайте ги добре и преценете дали забраненият плод не е по-сладък.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.