Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Обвиниха бивш министър на финансите в лихварство (обзор) Стоян Александров ще отговаря за 75 кредита за милиони, раздадени срещу солени лихви

Гръцкият президент към Турция и Македония: Времената на нахлуване на европейска територия са отминали безвъзвратно

Здравец Хайтов представя нови разкрития за гроба на Левски

Русенец спечели 4 милиона и половина от тотото с фиш за 6.75 лв.

Турция обяви, че няма да позволи “едностранни” проучвания за газ край Кипър

Сливен чака 19 млн. лева за новата си пречиствателна станция Най-модерното съоръжение от години брадясва от храсталаци и треви

Зелени релси от “Руски паметник” до “Македония”

През следващата година ще има зелени релси от пл. “Руски паметник” до бул. “Цар Борис III”. Ще бъде обновен и участъкът от пл. “Руски паметник” до площад “Македония”, където релсите ще са зелени, както е в кръговото при същия паметник.

Средствата идват по линия на втората фаза на европроекта “Интегриран градски транспорт”, като 107 млн. лв. от тях са безвъзмездни, а останалите местната управа отделя от бюджета си.

“С тях визията ще се промени изцяло, ще изглежда много по-добре”, коментира зам.-кметът по транспорта Дончо Барбалов. Той обясни, че не се очакват по-солени санкции за шофьори, които преминават през зелените релси. “Глоби и сега има. Нужно е хората да са по-съвестни и да свикнат”, каза още той.

През следващата година 13 чисто нови трамвая ще тръгнат из София върху ремонтирано релсово трасе. Планира се те да обслужват линия номер 5 по бул. “Цар Борис III”. Със 124 млн. лв. Столичната община ще купи новите железници и ще ремонтира близо 20 км релси, с които движението на мотрисите ще бъде значително по-безшумно.