Родители искат увеличаване броя на учителите и възпитателите в детските градини в Бургас

Бойко Борисов в Сандански: Напълно готови сме за Шенген (обзор)

WWF или световната зелена мафия

Корнелия Нинова: Промяната в България е наложителна

Протест пред Народния Театър срещу Инстанбулската конвенция (СНИМКИ)

Етнографи показват изложба посветена на коня и каруцата Експозицията в музей „Етър” пренася във времето, когато каруцата е смятана за трабант, а файтонът за мерцедес

Студ и сняг усложняват обстановката на Балканите

Ирмена Чичикова: „Не ме докосвай” беше пътешествие и приключение

Бойко Борисов: Защо само ЧЕЗ да купим? Защо не купим и „Енерго Про” и ЕВН?

ККП иска премахване на конституционното ограничение от 2 мандата за президент Така Си Цзинпин ще може да се задържи на власт по-дълго

Човек е ранен, след като хеликоптер е извършил твърдо кацане в Арктика

Движението през прохода Шипка се ограничава заради честванията на 3 март

Откриха древен град под Солун

Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

От метростанция “Витоша” до “Сердика” се стига за 9 минути, а до НДК за 7 минути

“Вчера с колегите от общината тествахме, че оттук до центъра, до станция “Сердика” се стига за 9 минути, до НДК е 7 минути.”

Това каза пред журналисти директорът на “Метрополитен” инж. Стоян Братоев след официалното откриване на новата метростанция “Витоша”. “Това е времето, за което ще се пътува до метрото. Разписанието го има на таблата на перона. В пиков час интервалът между влаковете е 6 минути, за не пиковите 8-9 минути”, уточни той. “Прогнозата е, че около 20 хил. души ще ползват метрото, това е перспективното натоварване. Вероятно от днес и първите дни ще започнат да го използват 10-15 хил. души, практиката показва, че постепенно този пътникопоток нараства”, обясни инж. Братоев и допълни, че цялото метро ще се използва от над 350 хил. души.

“Сроковете, в които се изпълняват не само този участък, а всички участъци на метрото са съобразени със спецификата на обектите”, коментира той. “Срокът тук е максимално малък, но не за сметка на качество или други технологични проблеми. Срокът е такъв, какъвто може да се направи, ако има финансиране”, каза още директорът на “Метрополитен”

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.