Дневен хороскоп на Алена за четвъртък, 12.12.2019

На 12 декември 2019 да почерпят

Излиза сказание за Боян Мага Нов роман от Павлина Павлова за сина на Симеон

„Локо“ (София) покани Стойчо Стоев

Учениците от кърджалийското училище, чието стълбище пропадна, ще учат в други сгради

Сър Антъни Хопкинс: Актьорите са глупави

Джонсън печели вота, но с малка преднина

Купуваме още един правителствен самолет (обзор) От 2014 г. „Фалкон”-ът е аварирал над 20 пъти

Депутати от БСП пред “Труд”: Корнелия Нинова не владее групата си При избора на Сотир Цацаров червената група се разцепи наполовина

Турция заплаши да изгони американските войници от базата „Инджирлик”

Манолова открива временна приемна във Видин

Свършват мъките с данъчните декларации

Дължими налози за служебен аванс за шефа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 12 декември 2019

„Германският пациент” от Михаил Вешим Ще спаси ли българската пукница Хер Бекер

Инвестицията за участъка Русе – Велико Търново е 1 млрд. лв.

Мост над река Дунав при Свищов не се планира в настоящия програмен период, нито пък алтернативна връзка на трасето Русе – Велико Търново. Това съобщи зам.председателят на парламента и депутат от Реформаторския блок Иван Иванов, като цитира думите на регионалния министър Лиляна Павлова. Така тя е отговорила на въпрос на народния представител от Великотърновския регион дали се разработват идейни проекти за алтернативен маршрут по трасето Велико Търново – Свищов – Зимнич – Александрия – Букурещ.

Според Иванов подобна връзка би помогнала за развитието на инфраструктурата и оживяването на инвестициите в региона. „Лиляна Павлова бе категорична, че за в бъдеще може да се мисли за трети мост на Дунав при Свищов, но проектът ще е много скъп. Освен това българската страна не може да определя сама точките, градовете и населените места за пряка връзка по реката, защото трябва да се водят преговори с Румъния по програмата за трансгранично сътрудничество, а договорените приоритети сега вървят в пакет. Това са Оряхово – Бекет и Силистра – Калараш и по тях се финансират предпроектни проучвания”, съобщи Иванов.

Той допълни, че от отговора на въпроса му е станало ясно, че Правителството акцентира на три направления за международния тежкотоварен трафик, едното от които е четирилентовия високоскоростен път Русе – Свиленград. Основна причина за това е натовареният трафик, както и рисковото преминаване през Бяла, което през последните години е свързано с много катастрофи и загуба на човешки животи, коментира министър Павлова. Тя съобщи, че идейният проект за трасето Русе – Велико Търново е завършен. Сега тече процедурата за довършване на парцеларните планове оценката на въздействие върху околната среда, за да може следващата година да има проект за участъка от Русе до старата столица, а инвестицията е почти 1 млрд. лв заради тежкото трасе.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.