На 22 април 2018 да почерпят

Стоичков повежда „Селтик“ срещу „Ливърпул“

Два литра твърд алкохол и 10 грама кокаин

Полицията арестува фен, заподозрян за раняването на полицайката на мача “Левски”-ЦСКА

НФСБ със закон за футболното хулиганство

Търсят евтино мехлем за брадавици в Турция Бургазлии на лекарствен туризъм

Синът на Валери Симеонов преодолял наркозависимост

Работодатели от Варненско готвят протест заради скъп ток от ТЕЦ Варна

11 българи са спечелили над 1 млн. долара на покер Фахредин Мустафов получи половин милион на турнир в Барселона

Инспекторите на ОЗХО взеха проби в Дума

Слизат от педалите на пешеходна пътека Велосипедистите масово вършат нарушения, някои не са и чували, че има правила

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 22 април 2018

10 000 унгарци протестираха за свобода на медиите

Мегз показа зърна на светско парти

Заев: Никога не сме били толкова близо до решение за името

Инвестицията за участъка Русе – Велико Търново е 1 млрд. лв.

Мост над река Дунав при Свищов не се планира в настоящия програмен период, нито пък алтернативна връзка на трасето Русе – Велико Търново. Това съобщи зам.председателят на парламента и депутат от Реформаторския блок Иван Иванов, като цитира думите на регионалния министър Лиляна Павлова. Така тя е отговорила на въпрос на народния представител от Великотърновския регион дали се разработват идейни проекти за алтернативен маршрут по трасето Велико Търново – Свищов – Зимнич – Александрия – Букурещ.

Според Иванов подобна връзка би помогнала за развитието на инфраструктурата и оживяването на инвестициите в региона. „Лиляна Павлова бе категорична, че за в бъдеще може да се мисли за трети мост на Дунав при Свищов, но проектът ще е много скъп. Освен това българската страна не може да определя сама точките, градовете и населените места за пряка връзка по реката, защото трябва да се водят преговори с Румъния по програмата за трансгранично сътрудничество, а договорените приоритети сега вървят в пакет. Това са Оряхово – Бекет и Силистра – Калараш и по тях се финансират предпроектни проучвания”, съобщи Иванов.

Той допълни, че от отговора на въпроса му е станало ясно, че Правителството акцентира на три направления за международния тежкотоварен трафик, едното от които е четирилентовия високоскоростен път Русе – Свиленград. Основна причина за това е натовареният трафик, както и рисковото преминаване през Бяла, което през последните години е свързано с много катастрофи и загуба на човешки животи, коментира министър Павлова. Тя съобщи, че идейният проект за трасето Русе – Велико Търново е завършен. Сега тече процедурата за довършване на парцеларните планове оценката на въздействие върху околната среда, за да може следващата година да има проект за участъка от Русе до старата столица, а инвестицията е почти 1 млрд. лв заради тежкото трасе.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.