Освен на трансферния пазар, където се правят рекордни сделки през този сезон, жестока битка има и между компаниите на спортни стоки с цел реклама.
„Найк“ дава по 120 млн. паунда на „Барселона“ на сезон, за да грее логото им от екипите. „Реал“ (Мадрид) чака нова сделка с „Адидас“, като сега получават по 106 млн. паунда годишно. С новия договор парите явно ще скочат.
„Адидас“ и „Шевролет“ плащат общо 125 млн. паунда на „Манчестър Юнайтед“. В касата на „Челси“ влизат 60 млн. паунда от „Найк“, в тази на „Арсенал“ - 30 млн. от „Пума“.
С всяка година сделките поскъпват, а главна вина за това имат... самите компании. С цел да преборят конкуренцията те се надцакват с милиони, а клубовете са най-големите печеливши, защото играчите им са далеч по-ефектни от например осветен билборд на централен булевард.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш