КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Над 500 души са загинали при бомбардировките в Източна Гута за седмица

Загинал и седем пострадали в катастрофа край Сливен

Компании се надцакват с милиони за лого

Освен на трансферния пазар, където се правят рекордни сделки през този сезон, жестока битка има и между компаниите на спортни стоки с цел реклама.

„Найк“ дава по 120 млн. паунда на „Барселона“ на сезон, за да грее логото им от екипите. „Реал“ (Мадрид) чака нова сделка с „Адидас“, като сега получават по 106 млн. паунда годишно. С новия договор парите явно ще скочат.

„Адидас“ и „Шевролет“ плащат общо 125 млн. паунда на „Манчестър Юнайтед“. В касата на „Челси“ влизат 60 млн. паунда от „Найк“, в тази на „Арсенал“ – 30 млн. от „Пума“.

С всяка година сделките поскъпват, а главна вина за това имат… самите компании. С цел да преборят конкуренцията те се надцакват с милиони, а клубовете са най-големите печеливши, защото играчите им са далеч по-ефектни от например осветен билборд на централен булевард.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.