2500 евро/кв. в най-желания жилищен район на София В центъра има сделки за 2000 евро/кв.м.

Жълт код за сняг и поледици в осем области на страната утре

Владо Николов се завръща във „Фермата“

Жалко! Националният стадион остана празен за мача на годината

Магнитски може да е бил отровен

Четиримата пострадали при дерайлирането на влака са без опасност за живота

Алергии мъчат 40% от българите Случаите на белодробна недостатъчност зачестяват

Трети сме в ЕС по пренаселени квартири Това е основа за сериозно развитие на пазара през следващите години, смятат брокери

Двама полицаи пострадаха при катастрофа с патрулка в столицата

Армията иска оферти за нови кораби Седем държави се включват в търга

Памела Андерсън се обиди на премиер

Университетската болница в Стара Загора остана без парно

Този протест отдавна не е на майките Той е на една болна жена, която продаде душата си, бог знае на кого, написа една от лидерките на протеста

Шофьор разби с юмрук прозореца на кола след спор за предимство

Могат ли да ме уволнят дисциплинарно от разстояние?

„Съюз за Пловдив“ пита кмета защо „умните“ светофари задръстиха града

Общински съветници под тепетата искат документи за изпълнение на транспортния проект

Защо така наречените „умни“ светофари задръстиха кръстовищата и пътищата под тепетата, по чия вина и защо се бави по-доброто регулиране на трафика и въвеждането на електронната система за управление на градския транспорт, са само част от въпросите до кмета Иван Тотев на общинските съветници от ПП „Съюз за Пловдив“.

Официалното им питане ще бъде внесено на сесията на местния парламент този четвъртък от лидера на групата Дани Каназирева и касае изпълнението на двете обществени поръчки за 26 млн.лв. Транспортният проект, финансиран по ОП „Регионално развитие“ имаше за цел да подобри трафика в Пловдив и повиши качеството на обслужването в градския транспорт. Вместо това пловдивчани и гостите на града пак се сблъскват със същите проблеми, каквито имаше и преди да бъдат хвърлени милиони левове по проекта, като ситуацията дори се влоши.

Задръстванията на основните улици в Пловдив създават напрежение в трафика и предпоставки за пътно-транспортни нарушения, а новите светофарни уредби, наричани „интелигентни“, не успяват да облекчат движението. Как се регулира трафикът – с помощта на трафик детектори или циклограмите все още се настройват ръчно от оператори“, питат от „Съюз за Пловдив“.

Според старейшините около Дани Каназирева фактът, че електронната система в градския транспорт, която трябваше да тръгне още на 1 април, все още не работи, предизвиква куп негативни коментари и съмнения за неефективно усвояване на евросредствата.

В момента автобусите все още се обслужват от кондуктори, електронното оповестяване на маршрутите и спирките липсва, електронни билети и карти също не се издават с изключение на много малка част от пакета, гласуван в ОбС, въпреки че изпълнителите на проекта са си получили на 100% парите“, допълва Каназирева. Тя и групата й настояват да им бъдат предоставени копия от договорите с изпълнителите на двете обществени поръчки – за новите светофари и електронната система в градския транспорт, както и копия на приемо-предавателните протоколи.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.