Мексиканският президент отлага визитата си в САЩ заради напрегнат телефонен разговор с Тръмп

Макрон и Меркел ще разговарят с Путин за прекратяването на огъня в Сирия

Над 120 снегорина обработват настилките в София

Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

Audi показа Q8

24-2 24-3 24-4 24-5 24-6 24-7 24-8Голяма, красива, мощна, удобна, проходима и луксозна – кой не иска такава кола? Комбинацията от каросерия на премиум SUV с елегантните пропорции на купе и върхови технологии кара много платежоспособни купувачи да бъркат дълбоко в джоба си. От автомобилните производители BMW най-напред осребри тази потребителска готовност. С лансирането на X6 през 2007 г. баварците вече навъртяха няколко обиколки преднина пред конкурентите на пазарната писта. Mercedes позакъсня, но също се включи в комерсиалното състезание с GLE Coupe и резултатите не закъсняват, защото улиците по света и у нас започват да се пълнят с този ефектен и сполучлив “двойник” на X6. Сега и третият водещ германски премиум производител Audi афишира амбицията си да се намеси в играта с по-голям и по-зрелищен автомобил от Q7.

Прототипът на бъдещия Q8 е проектиран така, че да бъде максимално близък до серийния модел, който трябва да се появи на пазара през пролетта на 2018 г. Така Audi дава ясен знак на своите клиенти какво да очакват като дизайн. Потенциалните собственици на такъв тип автомобили искат да бъдат забелязвани и ще се набиват в очи с много внушителна предница, голяма решетка с вертикални ребра, раздути арки на калниците, къси надвеси и каросерия в XXL формат с дължина над 5 метра. Бързата кола с удоволствие ще показва на останалите участници в движението красивата си задница с лента от LED светлини. Audi се отказва от снижаващата се линия на покрива и това прави Q8 различен от конкурентите.

Естествено, задвижването на бъдещия Q8 ще бъде Quattro на четирите колела. Прототипът е моторизиран като Plug-In хибрид със системна мощност 449 конски сили и 700 Nm въртящ момент. Силовият тракт се състои от 3,0-литров бензинов турбодвигател и електромотор с капацитет 100 киловата. По предварителни данни двутонният гигант постига максимална скорост 250 км/ч и спринтира за 5,4 секунди от 0 до 100 км/ч. Средният разход за първите 100 км възлиза само на 2,3 л гориво, когато е заредена батерията. Със своя ресурс от 17,9 киловатчаса тя осигурява преход от 60 км в електрически режим. Серийният модел ще се предлага и с конвенционални двигатели. Мощността на бензиновите ще варира от 250 до 500 конски сили, ще има и топмодел SQ8. Наред с традиционните шестцилиндрови дизелови мотори Audi ще използва и 8-цилиндров дизел, какъвто липсва в гамата на X6 и GLE Coupe.

И в интериора Q8 поема по различен път. Новият интерфейс наподобява лесната и интуитивна работа със смартфон. Бутоните по таблото (почти) изчезват, функциите се управляват от големите сензорни екрани. Много новаторски е Head-Up дисплеят, който показва важните данни за движението не върху челното стъкло, а директно върху околната среда. Тук инженерите на Audi говорят за добавена реалност – понятие, което все повече навлиза в автомобилното производство.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.