На 22 август 2019 да почерпят

Плоскост от новострояща се сграда падна и удари човек в столицата

Брекзит без сделка е все по-вероятен Меркел против преразглеждане на споразумението

Повдигнаха обвинения на мъжа, който откърти ограничителите по ул. „Граф Игнатиев“

Адските жеги ни връхлитат по-често Данните на програмата на ЕС “Коперник” показват трайно затопляне

Путин: Русия ще разработва ракети със среден и малък обсег

Левицата в Италия иска да прави правителство Президентът започна консултации след оставката на премиера

Огън по глиганите изкомандва министър Танева Ще има норма за отстрел, миграцията пречи на преброяването

Борис Джонсън и Ангела Меркел обсъждат сделката за Брекзит

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 22 август 2019

Електронен отчет на ваксините поискаха лекари Джипитата не са съгласни с предложението да отпаднат някои приеми

НАП сами не си защитили данните от хакери

Владимир Путин: Русия иска да възстанови отношенията си с ЕС

65% от хората у нас резервират онлайн ваканцията си Последни сме по показателя в ЕС

Фабрини моли ЦСКА да го пусне

Aventador си промени името, но нрава си – не

32-532-432-232-1Повече мощ. По-висока скорост. Повече агресия. По-модерна електроника. По-добра аеродинамика. С две думи – тотален ъпгрейд за върховия модел Aventador на Lamborghini, който излиза с бясна скорост от фейслифт и през февруари ще зарадва най-нетърпеливите купувачи, готови да платят 335 000 евро.

За първи път в автомобил на знаменитата италианска марка серийно се вгражда система за завиване с четирите колела. В зависимост от скоростта задните колела завиват в посоката на предните или в срещуположната, за да подпомогнат прецизното изпълнение на зададената от волана траектория. По този начин Aventador подобрява поведението си в завои при високо темпо, което е от първостепенно значение за всяка спортна кола. Инженерите са коригирали предното пушрод окачване с магнетореологични амортисьори, отзад са инсталирани нови пружини, променена е и геометрията, за да стане възможно завиването на задните колела. Подобна техника използват и конкуренти като Porsche 911 и Mercedes AMG GTR.

Новите компоненти увеличават теглото, но то се компенсира от олекотената изпускателна система. Без водач и течности автомобилът тежи 1575 кг – точно колкото преди фейслифта. В заводските данни се увеличава средният разход на гориво от 16,0 л на 16,9 л на 100 км, но в реални условия може да се очаква консумацията да бъде значително по-висока. Това се дължи на променените настройки на досегашния 6,5-литров двигател V12, който работи шумно зад двуместната пътническа кабина. Различно е управлението на клапаните, всмукването на горивна смес и ограничението на оборотите. В алуминиевия блок на мотора се генерират 740 конски сили (досега бяха 700) и максимален въртящ момент 690 Nm. Тази мощност означава ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди, от 0 до 200 км/ч за 8,8 секунди и максимална скорост 350 км/ч. Динамичните характеристики са почти същите като при досегашния Aventador. Същото важи и за 7-степенната скоростна кутия, която изпраща тягата с приоритет към задната ос, където халдекс диференциал от четвърто поколение включва в задвижването и предните колела в зависимост от условията на пътя и сцеплението. Джантите са 20- или 21-инчови с подобрено охлаждане за спирачките, в цялата конструкция са използвани карбон и алуминий.

И още една новост на борда – към досегашните три режима на шофиране (уличен, спортен и състезателен) се добавя четвърти. Това е програмата „Его”, в която водачът егоистично може да модулира по свой вкус поведението на кормилната система, ходовата част, двигателя, трансмисията и звука от ауспуха. Накрая да добавим, че новият Aventador получава добавка S в името, тоест става Aventador S. В историята остава познатото до този момент название Aventador LP 700-4, което маркираше надлъжно разположения мотор (LP) и 700-те конски сили със задвижване на 4-те колела.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.