На 21 август 2018 да почерпят

Валери Божинов разцепи Враца

Русия показа „изтребител на дронове“ Деривация-ПВО ще може да сваля както дронове, така и ракети

“Левски“ избира между естонец и наш национал

Инженерът, проектирал моста „Моранди“, сам предупредил за агресивна корозия

„Олимпик“ пали застрахователна война с Кипър Няма яснота кой ще изплати парите в България

Катастрофа с 3 коли стана на магистрала „Тракия” В болница е 29-годишна пътничка

Имаме ли право на допълнителен платен отпуск?

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 21 август 2018

По 314 лева харчи българинът за почивка По-икономични от нас са латвийците и румънците

Двама души са арестувани във връзка със стрелбата по сградата на американското посолство в Анкара

Строят 7 детски площадки в „Младост“ Съоръженията струват 280 000 лева

Хиляди учители не достигат в страната Увеличението на заплатите цели справяне с кадровия дефицит

Евакуираха село в гръцкия полуостров Пелопонес заради горски пожар

Голяма част от София без топла вода за 10 дни Правят профилактика и ремонти на топлопреносната мрежа

Citroen участва в седмицата на дизайна

В почти 100-годишната си история френският производител Citroen е създал десетки образци на дизайна в автомобилната сфера. Креативността на марката се прояви и по време на парижката седмица на дизайна – едно от най-големите събития в града през септември.

Новият градски шоурум La Maison Citroen на улица „Сен Дидие“ в Париж е сред обектите, които са включени в седмицата на дизайна. Това приятно място с площ 150 квадратни метра разчупва консервативните традиции за търговски център за продажби на нови коли. Откритият в началото на годината шоурум вече спечели различни награди за архитектура, а неговата иновативна концепция скоро ще бъде пренесена от Citroen и в други големи градове в Европа, Южна Америка и Азия.

„Бъди различен, чувствай се добре“, гласи мотото на авангардния нов дом на Citroen, в който са съчетани реалният и дигиталният свят. Модерно интериорно оформление, домашен уют, цветове, топлина, естествени материали и интригуващи надписи посрещат клиентите и ги предразполагат към едно цялостно приятно изживяване. Автомобилите са в центъра на пространството, без да се натрапват на посетителите. Заинтересованите имат на разположение различни цветни екрани с лесно сензорно управление за разглеждане на каталози, аксесоари и персонализация.

Шоурумът е конфигуриран така, че гостите да преминат съвсем естествено през различните фази за придобиване на нова кола. Най-напред се привлича вниманието на хората, които са заинтригувани от ефектния външен вид и попаднат в приветлива среда, след като прекрачат прага. След това им се показват моделите, като се използват най-модерни интерактивни средства. Клиентите могат да разгледат и физически колите, тъй като в салона са изложени два екземпляра, а в гаража са на разположение още за тестдрайв. Купувачите минават бързо и леко през финалната фаза на конфигуриране и сключване на сделка в удобствата на комфортната ложа в шоурума.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.