Citroen участва в седмицата на дизайна

В почти 100-годишната си история френският производител Citroen е създал десетки образци на дизайна в автомобилната сфера. Креативността на марката се прояви и по време на парижката седмица на дизайна - едно от най-големите събития в града през септември.

Новият градски шоурум La Maison Citroen на улица „Сен Дидие“ в Париж е сред обектите, които са включени в седмицата на дизайна. Това приятно място с площ 150 квадратни метра разчупва консервативните традиции за търговски център за продажби на нови коли. Откритият в началото на годината шоурум вече спечели различни награди за архитектура, а неговата иновативна концепция скоро ще бъде пренесена от Citroen и в други големи градове в Европа, Южна Америка и Азия.

„Бъди различен, чувствай се добре“, гласи мотото на авангардния нов дом на Citroen, в който са съчетани реалният и дигиталният свят. Модерно интериорно оформление, домашен уют, цветове, топлина, естествени материали и интригуващи надписи посрещат клиентите и ги предразполагат към едно цялостно приятно изживяване. Автомобилите са в центъра на пространството, без да се натрапват на посетителите. Заинтересованите имат на разположение различни цветни екрани с лесно сензорно управление за разглеждане на каталози, аксесоари и персонализация.

Шоурумът е конфигуриран така, че гостите да преминат съвсем естествено през различните фази за придобиване на нова кола. Най-напред се привлича вниманието на хората, които са заинтригувани от ефектния външен вид и попаднат в приветлива среда, след като прекрачат прага. След това им се показват моделите, като се използват най-модерни интерактивни средства. Клиентите могат да разгледат и физически колите, тъй като в салона са изложени два екземпляра, а в гаража са на разположение още за тестдрайв. Купувачите минават бързо и леко през финалната фаза на конфигуриране и сключване на сделка в удобствата на комфортната ложа в шоурума.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили