Наказаха трима агенти от ДАНС в Търново за укриване търговия с вот

Кога лекарят дава на жената хапчета да отрови съпруга си

Пентагонът разследвал сигнали за НЛО в продължение на години

Референдум за добива на природен газ в община Генерал Тошево

Учини от БАН ще протестират по време на европредседателството

Депутат и евродепутат дадоха рамо на превозвачите на кръгла маса в Симитли

Британците биха отхвърлили Брекзит, ако допитването беше сега

Хиляди мюсюлмани протестират в Джакарта срещу решението на Тръмп за Ерусалим

Пазаруване от дивана Новите „купони“ са ваучерите

С една трета по-малко са мигрантите в Германия в сравнение с 2016 г.

Съдят австралиец заради оръжейни сделки със Северна Корея

Временно е ограничено движението по „Тракия“ заради аварирал камион

Най-малко петима души са загинали в Чили вследствие на силни дъждове

Тереза Мей: Брекзит позволява да се възползваме от възможностите, които предлага света извън ЕС

Посланието на Путин: Или аз, или хаос! „Бащицата“ знае как да отговори и в крайна сметка овладява положението

Citroen участва в седмицата на дизайна

В почти 100-годишната си история френският производител Citroen е създал десетки образци на дизайна в автомобилната сфера. Креативността на марката се прояви и по време на парижката седмица на дизайна – едно от най-големите събития в града през септември.

Новият градски шоурум La Maison Citroen на улица „Сен Дидие“ в Париж е сред обектите, които са включени в седмицата на дизайна. Това приятно място с площ 150 квадратни метра разчупва консервативните традиции за търговски център за продажби на нови коли. Откритият в началото на годината шоурум вече спечели различни награди за архитектура, а неговата иновативна концепция скоро ще бъде пренесена от Citroen и в други големи градове в Европа, Южна Америка и Азия.

„Бъди различен, чувствай се добре“, гласи мотото на авангардния нов дом на Citroen, в който са съчетани реалният и дигиталният свят. Модерно интериорно оформление, домашен уют, цветове, топлина, естествени материали и интригуващи надписи посрещат клиентите и ги предразполагат към едно цялостно приятно изживяване. Автомобилите са в центъра на пространството, без да се натрапват на посетителите. Заинтересованите имат на разположение различни цветни екрани с лесно сензорно управление за разглеждане на каталози, аксесоари и персонализация.

Шоурумът е конфигуриран така, че гостите да преминат съвсем естествено през различните фази за придобиване на нова кола. Най-напред се привлича вниманието на хората, които са заинтригувани от ефектния външен вид и попаднат в приветлива среда, след като прекрачат прага. След това им се показват моделите, като се използват най-модерни интерактивни средства. Клиентите могат да разгледат и физически колите, тъй като в салона са изложени два екземпляра, а в гаража са на разположение още за тестдрайв. Купувачите минават бързо и леко през финалната фаза на конфигуриране и сключване на сделка в удобствата на комфортната ложа в шоурума.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.