Шофьорка пострада, колата й се преобърна на завой

Българка, възпитаничка на АУБ, е в класацията „30 под 30“ на ФОРБС за Европа

Крадци отмъкнаха арматурно табло от кола

Екатерина Захариева: ЕК няма да отхвърли българската инициатива за среща на върха Турция-ЕС

Сезират прокуратурата за лъвчетата от Разград, готвели изнасянето им без знанието на Общината

Лавров: Русия я обвиняват за всичко в света, Сърбия – за всичко на Балканите

Двама членове на „Пуси райът“ поискаха убежище в Швеция

Откриха труп на мъж в напоителен канал край пловдивското село Марково

Министър Димов в Европарламента: В Пирин България не нарушава европейското законодателство

Тома Биков: Ако президентът Радев иска политическа криза, да го заяви ясно

Тежък жребий за България в дебютното издание на Лигата на нациите

РЗИ: В Добрич за питейни нужди да се ползва само бутилирана вода

Съдът постанови арест за двама изнасилвачи на 59-годишна жена Издирват единия изнасилвач, избягал в чужбина

МОН: В 314 училища в страната не се учи поради висока заболеваемост

14-годишен убиец на бездомник биел възрастни хора без причина Д. Ж. направи признания, но остава в ареста

Coca-Cola с нова идентичност

Михаела Филева и актьорът Антон Григоров посланиците на световната марка

Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“. Стратегията обединява подбрандовете Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero в едно, с обща визуална идентичност и позициониране. Новината обявиха и визуализираха представителите на марката за България на изискано събитие в София, с уникални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция.

По-добър вкус на варианта без захар

Промяната в новата стратегия на марката е, че от няколко различни подбранда минаваме към един, с едно позициониране, една идентичност и обещание, че Coca-Cola е една за всички, но в няколко различни варианта – класическа напитка или без захар. Освен това вариантът на напитката без захар е с нов, по-добър вкус“, коментира Елиза Грънчарова, мениджър „Газирани напитки“ в Coca-Cola България.

Марката вече има и свои глобални посланици за варианта без захар – това са певицата Михаела Филева и актьорът Антон Григоров, които през лятото ще снимат реклами за продукта. Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус на компанията, като амбицията на бранда е да увеличи дела на продуктите без калории в портфолиото си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.