На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Coca-Cola с нова идентичност

Михаела Филева и актьорът Антон Григоров посланиците на световната марка

Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“. Стратегията обединява подбрандовете Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero в едно, с обща визуална идентичност и позициониране. Новината обявиха и визуализираха представителите на марката за България на изискано събитие в София, с уникални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция.

По-добър вкус на варианта без захар

Промяната в новата стратегия на марката е, че от няколко различни подбранда минаваме към един, с едно позициониране, една идентичност и обещание, че Coca-Cola е една за всички, но в няколко различни варианта – класическа напитка или без захар. Освен това вариантът на напитката без захар е с нов, по-добър вкус“, коментира Елиза Грънчарова, мениджър „Газирани напитки“ в Coca-Cola България.

Марката вече има и свои глобални посланици за варианта без захар – това са певицата Михаела Филева и актьорът Антон Григоров, които през лятото ще снимат реклами за продукта. Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус на компанията, като амбицията на бранда е да увеличи дела на продуктите без калории в портфолиото си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.