Coca-Cola с нова идентичност

Михаела Филева и актьорът Антон Григоров посланиците на световната марка

Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“. Стратегията обединява подбрандовете Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero в едно, с обща визуална идентичност и позициониране. Новината обявиха и визуализираха представителите на марката за България на изискано събитие в София, с уникални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция.

По-добър вкус на варианта без захар

Промяната в новата стратегия на марката е, че от няколко различни подбранда минаваме към един, с едно позициониране, една идентичност и обещание, че Coca-Cola е една за всички, но в няколко различни варианта - класическа напитка или без захар. Освен това вариантът на напитката без захар е с нов, по-добър вкус“, коментира Елиза Грънчарова, мениджър „Газирани напитки“ в Coca-Cola България.

Марката вече има и свои глобални посланици за варианта без захар - това са певицата Михаела Филева и актьорът Антон Григоров, които през лятото ще снимат реклами за продукта. Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус на компанията, като амбицията на бранда е да увеличи дела на продуктите без калории в портфолиото си.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес