„Солвей Соди“ отчете 135,5 млн. лв. печалба, раздава дивиденти

„Левски“ развързва кесията за нападател

Президентът наложи вето на промените в Закона за устройството на Черноморското крайбрежие

В тежко състояние е 64-годишната жена, пострадала при катастрофата на „Хемус“

Серийният убиец от Кипър получи 7 доживотни присъди

ООН: Пленените джихадисти да бъдат съдени или освободени Мишел Бачелет призова страните да приемат своите граждани обратно при липса на обвинения срещу тях

Ники Минаж готова за сватба с престъпник Рапърката и приятелят є от 7 месеца са извадили документ за бракосъчетание

Яна на Петко Димитров позира полугола в булчинска рокля

ЕНЕРГО-ПРО обсъжда развитието на електроенергийната инфраструктура с местната власт в Североизточна България

Зверска катастрофа затвори пътя Бургас- Созопол

28-годишен буйствал върху капака на патрулка в „Люлин“, крещял и обиждал полицаи

Галена организира пищно парти за сина си (СНИМКИ)

Владимир Путин удължи забраната за внос на хранителни стоки от ЕС до 2020 г.

Кметът Иван Портних : ММФ“Варненско лято“ е предчувствие за век в културата ни

Изложбата „Тутанкамон“ пристигна в Бургас

Eмил Радев: „Какво ще правим сега?!“ при нарушение на пътя още съществува

Снимка: Архив

Трябва на всяка цена да се ограничат корупционните практики на пътя, защото виждаме, че въпросът „Какво ще правим сега“ все още съществува. Усещането на гражданите за корупция в държавата се дължи и на тези въпроси и на все още масовите процедури да се заобикаля законът. Това каза евродепутатът от ГЕРБ/ЕНП Емил Радев, който е един от организаторите на провелата се във Варна дискусия с обществеността за законодателните промени, свързани с движението по пътищата.

„Трябва да имаме много по-бърз режим за налагане на санкциите и да има събираемост на тези санкции, за да не остава чувство на безнаказаност у нарушителите“, каза Радев. Той посочи, че амбицията на ЕК е между 2010 и 2020 г. е броят на жертвите по пътищата да намалее с 50 %. „Все още не сме постигнали това, проблемите с неспазване на правилата за движение по пътищата са в цяла Европа, но въпросът е как се контролират и санкционират нарушителите“, посочи евродепутатът. Според него това не трябва да зависи от даден пътен полицай, ДАИ, а да продължи тенденцията с използване на камери, автоматични средства и да има ясна процедура. В новите законопроекти се акцентира и на продажбите на части втора употреба, защото новата тенденция при кражбите на коли е не да се изнасят зад граница, а да се разфасоват и продават на части.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.