Съдът остави в ареста всички от кметската завера в “Младост”

Дядо отиде до магазина и изчезна

Задържаха под стража двама дилъри, спипани с хероин и амфетамини

РИОСВ-Бургас отряза зелените за „Иракли“: Съдът се произнесе, няма законово основание за спиране на строителството

Общинската дирекция “Превенции” провежда юбилейна кампания “Не шофирай, ако си пил” Всеки абитуриент - с бележник за разумно поведение на пътя

Братя Юзеирови с условни присъди за партия ОТОМАН

Изтребители и военни командоси със зрелищна демонстрация в Граф Игнатиево (СНИМКИ)

Повреден колектор замърсява река Екренска

Скандални твърдения за “български злодейства” в сръбска обява за ученически литературен конкурс

Премиерът Борисов ще участва в лидерска среща по Процеса „Бърдо-Бриони“

Гришо се измъчи с тунизиец в Барселона

Мъж се е хвърлил пред влака Перник – София

Три жертви на морбили в Гърция

Иванчева за Ваклин в СРС: Поставили сме го на колене. Няма да пусна преписката, докато не плати

Земетресение с магнитуд 4,5 по Рихтер разтърси района на Егейската област на Турция

EVN няма да начислява лихви за сметките за януари при просрочие преди изключване

Снимка: Архив

EVN няма да начислява лихви при просрочване преди изключване за фактурите, издадени през месец януари 2017 г., съобщиха от централата на електроразпределителното дружество в Пловдив. Компанията, която захранва с ток 92 общини и 9 области в Югоизточна България, реши да приложи тази мярка, след като високото потребление на клиентите през декември 2016 г. доведе до 19,4% по-висока средна фактура спрямо година по-рано.

В сила е и процесът за разсрочване на задължения, който компанията прилага успешно последните 10 години. За да не се стига до изключване на електрозахранването поради пропускане на крайния срок на плащане, EVN препоръчва на клиентите си да заявят получаване на безплатни SMS или имейл за уведомяване. Те се изпращат 3 дни преди евентуалното прекъсване на тока.

Поради лошите метеорологични условия и невъзможност за достигане до обектите в някои населени места в началото на януари 0,1% от клиентите в Югоизточна България не бяха отчетени по нормален график. Това са клиенти в малки селища с традиционно ниско или нулево потребление и фактури, както и собствениците със сезонно ползване.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.