Цветан Цветанов: Ако президентът Радев иска да въвежда военно положение, сигурно може да го направи, но в България има правов ред

Вирус покоси деца в Станцията на МС в Слънчев бряг

Нина Добрев обяснява българския жаргон (ВИДЕО)

Затварят хотел в Бяла, работил без категоризация

Григор: Жегата помага на играта ми

Военният ни флот изпробва новите си бързоходни лодки

Премиерът Борисов изрази съболезнования за загиналите при трагичния инцидент край Генуа

Министър Николай Нанков: Две китайски компании са готови да вложат 1,5 млрд. евро в пътя Русе-Велико Търново и тунела под Шипка

Мая Манолова: Реформата в социалната система започва от 2019 г. Варненци се жалват, че общината събира данъци чрез частни съдебни изпълнители

Хиляди на колене пред иконата на Богородица на остров Тинос утре

Дърво падна и потроши две коли в центъра на София По чудо няма пострадали хора

Силни дъждове и бури от утре в Гърция

Изпълнителният председател на БСК разговаря с министъра на икономиката Емил Караниколов

Доналд Тръмп призова за твърди мерки срещу извършителите на терористичния акт в Лондон

Ван дер Сар фаворит за шеф в „Юнайтед“

EVN няма да начислява лихви за сметките за януари при просрочие преди изключване

Снимка: Архив

EVN няма да начислява лихви при просрочване преди изключване за фактурите, издадени през месец януари 2017 г., съобщиха от централата на електроразпределителното дружество в Пловдив. Компанията, която захранва с ток 92 общини и 9 области в Югоизточна България, реши да приложи тази мярка, след като високото потребление на клиентите през декември 2016 г. доведе до 19,4% по-висока средна фактура спрямо година по-рано.

В сила е и процесът за разсрочване на задължения, който компанията прилага успешно последните 10 години. За да не се стига до изключване на електрозахранването поради пропускане на крайния срок на плащане, EVN препоръчва на клиентите си да заявят получаване на безплатни SMS или имейл за уведомяване. Те се изпращат 3 дни преди евентуалното прекъсване на тока.

Поради лошите метеорологични условия и невъзможност за достигане до обектите в някои населени места в началото на януари 0,1% от клиентите в Югоизточна България не бяха отчетени по нормален график. Това са клиенти в малки селища с традиционно ниско или нулево потребление и фактури, както и собствениците със сезонно ползване.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.