На 21 януари 2019 да почерпят

Столичният инспекторат с проверки за неправилно паркиране

Умопомрачени либерали искат черна Клеопатра Политически коректните зомбита готвят нов бойкот

ХИВ-позитивен остава зад решетките Болестта не е попречила на деянията му

Брад Пит и Чарлийз Терон заедно?

Психологът Росен Йорданов: Между любовта и ревността няма нищо общо

Двама шофьори на ден у нас минават на ток Над 68% ръст на регистрациите на електромобили само за година

Ограничено е движението по пътя Сопот-Карлово заради катастрофа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 януари 2019

СДВР издирва извършители на грабеж и побой

Акция „димяща кола“ в София КАТ глобява с 50 лева, ако автомобилът пуши над нормата

Тунел със система за вентилация и пречистване на въздуха откриха в Хонконг Той е на стойност 4,6 милиарда долара

Християнсоциалният съюз в Германия с нов лидер МВР шефът Хорст Зеехофер се оттегли след 10 г. на поста

Купуваме по-скъпо сирене, масло и мляко Ядем круши от Холандия и Южна Африка, джинджифил - от Перу

Министър Желязков: Поне милиард трябват през следващите години за модернизация на БДЖ

EVN няма да начислява лихви за сметките за януари при просрочие преди изключване

Снимка: Архив

EVN няма да начислява лихви при просрочване преди изключване за фактурите, издадени през месец януари 2017 г., съобщиха от централата на електроразпределителното дружество в Пловдив. Компанията, която захранва с ток 92 общини и 9 области в Югоизточна България, реши да приложи тази мярка, след като високото потребление на клиентите през декември 2016 г. доведе до 19,4% по-висока средна фактура спрямо година по-рано.

В сила е и процесът за разсрочване на задължения, който компанията прилага успешно последните 10 години. За да не се стига до изключване на електрозахранването поради пропускане на крайния срок на плащане, EVN препоръчва на клиентите си да заявят получаване на безплатни SMS или имейл за уведомяване. Те се изпращат 3 дни преди евентуалното прекъсване на тока.

Поради лошите метеорологични условия и невъзможност за достигане до обектите в някои населени места в началото на януари 0,1% от клиентите в Югоизточна България не бяха отчетени по нормален график. Това са клиенти в малки селища с традиционно ниско или нулево потребление и фактури, както и собствениците със сезонно ползване.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.