EVN подарява на клиентите си книжки с пожелания

Клиентите на EVN, които посетят днес някой от офисите на дружеството в Югоизточна България, ще получат подарък по случай 15 март - Световния ден на потребителите. Подаръкът е тематичен - специално издадена книжка с пожелания към семейство и приятели, съобщиха от централата на електродружеството в Пловдив. Оттам се похвалиха, че продължават да развива дистанционните си услуги и над 177 000 клиенти вече са избрали да получават безплатни SMS и имейл известия за стойност на своята фактура и пропуснат срок на плащане.

Данните показват все по-голяма популярност сред клиентите на онлайн услугите на дружеството. С лесна регистрация през интернет клиентите получават безплатно ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Предоставя се и информация за евентуално предстоящо прекъсване на тока в случай на пропуснат срок за плащане.

Известието се получава поне 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на срока за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването. Друга онлайн услуга е плащане на задължения чрез платформата "EVN Онлайн плюс". Всеки регистриран в платформата клиент има достъп архив за фактурите си за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите по месеци.

Коментари

Задължително поле