Мачовете и спортът по телевизията днес, понеделник, 9 декември 2019

На 9 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 09.12.2019

Financial Times: България привлича рекордни технологични инвестиции София има потенциал за технологичен център

Почина актьорът, изиграл Голямото пиле от „Улица Сезам“

Откриха нарушения в 37 автошколи в Пловдив

Външният министър на Украйна оповести каква позиция ще защитава Зеленски в Париж

Еврокомисарят по икономика иска разхлабване на бюджетните правила в ЕС

Художествената академия остава без голи модели заради липса на пари

В Сараево отмениха публичните прояви заради мръсния въздух

Сидеров: Каракачанов и Симеонов изнудиха ГЕРБ за пари за партиите, вместо за пенсии

Богат урожай, малко зрители И този „Златен ритон“ доказа, че документалното и анимационното ни кино си струват правенето и гледането, дори с излишните дължини

Дерат седем кожи за Нова година у нас Двойно по-евтин ни излиза празникът при съседите

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 9 декември 2019

Горя стая на общежитие в „Студентски град”

Ferrari планира масова хибридизация

Италианската фирма трупа големи печалби

Електрически двигатели и Ferrari? Досега единственото общо нещо между тези две понятия беше топмоделът на марката LaFerrari (500 екземпляра), който се задвижва от хибриден пакет и генерира мощност 963 конски сили. Във всички останали автомобили с черно конче на капака работи единствено бензинов мотор.

Това обаче ще се промени. От 2019 г. цялата гама ще бъде хибридизирана, обяви Серджо Маркионе, шефът на концерна майка Fiat. Финансиране за развитие на нови технологии има, тъй като само за третото четиримесечие на настоящата година печалбата на Ferrari е 113 милиона евро (с 20% повече от същия период на 2015 г.). За цялата 2016-а печалбата ще надвиши 850 милиона евро, като тази сериозна цифра се калкулира от продажбата на по-малко от 9000 коли.

Всяко техническо нововъведение на Ferrari предизвиква сериозно вълнение в автомобилния свят. Така се очаква да стане и с планираното преминаване към хибридното задвижване. В последните години култовата италианска марка направи много неща за първи път в историята си – лансира модел с четири врати, лансира модел с 4х4, лансира модел с турбо двигател. Сега инженерите ще се фокусират върху изграждането на новата архитектура на колите за хибридната комбинация от бензинови и електрически мотори. Този тип задвижване ще намали нивата на въглеродния диоксид в отработените газове, макар че като бутиков производител на по-малко от 10 000 автомобила годишно Ferrari се ползва със специален статут и не е силно засегнат от строгите екологични изисквания на Европейския съюз.

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.