На 27 май 2018 да почерпят

Велик Бейл и комични вратарски грешки – “Реал” отново е футболният крал на Европа Кралският клуб спечели финала срещу "Ливърпул" с 3:1

Най-високият човек в историята

Съюзът на колекционерите в България: Сбогом, Маестро Светлин Русев!

Нападение срещу център на “Белите каски” в Сирия, петима спасители са убити

Швеция тества електрически път Участъкът от 2 км е първият по рода си в света

ОПЕК и Русия се договарят да увеличат добива на петрол

Израелски военен, ранен на Западния бряг, почина в болница

Вирусът Нипа – новата Ебола СЗО го постави в Топ 10 на най-опасните патогени

Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Пиян съсипа картина в известна московска галерия

Рибарските семейства почерпени с чорба, малка мастика и сладолед

Ferrari планира масова хибридизация

Топмоделът LaFerrari в ограничен тираж от 500 броя е единственият автомобил на Ferrari в момента с хибридно задвижване.

Италианската фирма трупа големи печалби

Електрически двигатели и Ferrari? Досега единственото общо нещо между тези две понятия беше топмоделът на марката LaFerrari (500 екземпляра), който се задвижва от хибриден пакет и генерира мощност 963 конски сили. Във всички останали автомобили с черно конче на капака работи единствено бензинов мотор.

Това обаче ще се промени. От 2019 г. цялата гама ще бъде хибридизирана, обяви Серджо Маркионе, шефът на концерна майка Fiat. Финансиране за развитие на нови технологии има, тъй като само за третото четиримесечие на настоящата година печалбата на Ferrari е 113 милиона евро (с 20% повече от същия период на 2015 г.). За цялата 2016-а печалбата ще надвиши 850 милиона евро, като тази сериозна цифра се калкулира от продажбата на по-малко от 9000 коли.

Всяко техническо нововъведение на Ferrari предизвиква сериозно вълнение в автомобилния свят. Така се очаква да стане и с планираното преминаване към хибридното задвижване. В последните години култовата италианска марка направи много неща за първи път в историята си – лансира модел с четири врати, лансира модел с 4х4, лансира модел с турбо двигател. Сега инженерите ще се фокусират върху изграждането на новата архитектура на колите за хибридната комбинация от бензинови и електрически мотори. Този тип задвижване ще намали нивата на въглеродния диоксид в отработените газове, макар че като бутиков производител на по-малко от 10 000 автомобила годишно Ferrari се ползва със специален статут и не е силно засегнат от строгите екологични изисквания на Европейския съюз.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.