Fibank спечели наградата „Продукт на годината“

Fibank (Първа инвестиционна банка) спечели награда за иновации от конкурса "Продукт на годината" в категория "Банкови карти" за своя продукт "Дебитна карта за деца и тийнейджъри". Изданието на конкурса се провежда за втори път у нас и в него се състезаваха десетки нови продукти, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца.

Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България проучването бе осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2000 респондента.

Световният конкурс "Продукт на годината" се провежда ежегодно в 40 страни. Целта му е да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Във всяка отделна категория победителят е само един.

Във второто издание на конкурса за иновации се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани за целите на проучването в 16 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.

Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България