Fibank с платформа за финансова грамотност на децата

Приложението Ninjiro може да бъде използвано през Viber. То учи децата да си поставят цели, да спазват обещанията си и да изкарват платежни точки по забавен начин.

Родители могат да дават задачи и точки при изпълнението им

Ще купуват ваучери за пазаруване

В началото на учебната година, Fibank (Първа инвестиционна банка) и Mastercard представиха своя нов съвместен проект – дигитална платформа за игра между родители и деца Ninjiro (Нинджиро), която развива финансовата грамотност и насърчава социалната отговорност.

Ninjiro е приложение във Viber среда, което осигурява забавна онлайн комуникация между родители и деца. Чрез Ninjiro родителите могат да дават задачи на децата си, включително и като изпращат снимки - например детето да разтреби стаята си. Децата пък могат да дават отчет за свършената работа, като например изпратят снимка на подредената стая.

При одобрение на свършената работа родителите дават точки на децата, които вече има как лесно да получават дигитално “заплащане” за изпълнението на поставените задачи. Децата сами ще избират в какво да инвестират изкараните средства. След одобрение на родителите спечелените точки могат да послужат за реално купуване на ваучер от Ozone и eMAG, но и да бъдат дарени за различни каузи - засаждане на дърво и подкрепа на пчелен кошер.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Финанси