Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Aварирал ТИР край Драгоман запуши пътя за Калотина

166 снегорина чистят софийските улици

Отмениха бедственото положение в община Баните

Сирия се рекламира като туристическа дестинация

Gangnam Style и See You Again – лидери по гледания в интернет

Феноменът Gangnam Style счупи брояча на Ютюб през 2014 г., след като направи 2 147 483 647 гледания.

Тейлър Суифт е единственият артист, който участва в класацията с два различни проекта

Общо 4 песни са преминали бариерата от два милиарда досега

 

Феноменът от 2012 г. Gangnam Style на корейския изпълнител Сай продължа да бъде най-гледаното видео в онлайн пространството повече от 4 години. В най-голямата платформа за видеосподеляне Ютюб до този момент официалният клип на парчето е събрал над 2 милиарда и 780 милиона. В края на 2014 г. Gangnam Style счупи брояча на интернет платформата, карайки създателите й да преработят механизма за броене на гледанията и да го подобрят. Корейският хит оглави класациите почти навсякъде по света освен в страната с най-големия музикален пазар – САЩ, където достигна до номер 2.

На второ място се нарежда дуетът на рапъра Уиз Калифа и поп изпълнителя Чарли Пут See You Again. Хип-хип парчето е част от официалния саундтрак на „Бързи и яростни 7“, а видеото към него показва едни от последните моменти от живота на актьора Пол Уокър. Кадрите са преглеждани близо 2 500 000 000 пъти, а песента прекара общо 12 седмици на челната позиция в американската класация за сингли Billboard Hot 100 и постави рекорд за най-успешна хип-хоп песен в изданието.

Топ 3 на най-гледаните музикални клипове в интернет завършва видеото към Sorry на скандалния канадски поп певец Джъстин Бийбър. Въпреки че самият изпълнител не се появява в него, то се превърна в най-успешния му проект досега, задминавайки по гледания дебютното му парче Baby. Видеото представлява една неспираща 3-минутна хореография и е гледано 2,300 милиарда пъти.

Почетното четвърто място в класацията заема дуетът на Бруно Марс и Марк Ронсън Uptown Funk. Най-големият хитът за 2015 г. е преглеждан около 2 254 000 пъти и е последното видео до този момент, което да премине бариерата от два милиарда. Uptown Funk оглави 28 официални класации по целия свят и се превърна в най-успешния сингъл и за двамата изпълнители.

Американката Тейлър Суифт е единствената жена и единственият артист с два различни видеоклипа в класацията за най-гледани видеоклипове. Хитовете от албума й „1989“ Blank Space и Shake It Off се нареждат на 5-о и 6-о място с малко под 2 милиарда гледания.

 

Тейлър Суифт постави рекорди с видеата си към парчета от последния си албум „1989“.
Тейлър Суифт постави рекорди с видеата си към парчета от последния си албум „1989“.

Безпрецедентно

„Любимката на Америка“ с 3 мегахита

Тейлър Суифт е единствената жена в света, която може да се похвали с 3 мегауспешни музикални клипове с над 1 милиард преглеждания в Ютюб. Синглите Shake It Off, Blank Space и Bad Blood постигнаха безпрецедентен успех със своите гледания в интернет. Те са от последния й албум „1989“, който продаде над 10 милиона копия по света.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.