Водолази продължават издирването на детето, което падна в микроязовир

Продължава пожарът на двата танкера в Керченския проток

Жлът код за опасно време в 4 области днес

Сирия заплаши с удар срещу летището в Тел Авив

Службите осуетиха бомбен атентат срещу мюсюлманска общност в САЩ

Грипна епидемия и в Силистренско от днес

Валежите се усилват от днес

Г-жо Ангелкова, министър на Тома Белев ли сте?

На 23 януари 2019 да почерпят

Мултикулти извращения на номинациите за „Оскар“ Етнически квоти и политически послания с “Черната пантера” и “Зелената книга”

ЕК алармира за БГ гражданството (обзор) Институцията е обезпокоена от схемите за предоставяне на паспорти срещу инвестиции

Палестинец е убит след израелска въздушна атака в Газа

Комисията одобри Преспанския договор, утре влиза в гръцкия парламент

Би Би Си: Дейвид Бауи е най-великият артист на ХХ век За най-велик лидер на ХХ век е избран Нелсън Мандела

Африка спасява Пирин с подписи, събрани от „зелените“ Преброяване на „еколозите” поиска бизнесът

Gangnam Style и See You Again – лидери по гледания в интернет

Феноменът Gangnam Style счупи брояча на Ютюб през 2014 г., след като направи 2 147 483 647 гледания.

Тейлър Суифт е единственият артист, който участва в класацията с два различни проекта

Общо 4 песни са преминали бариерата от два милиарда досега

 

Феноменът от 2012 г. Gangnam Style на корейския изпълнител Сай продължа да бъде най-гледаното видео в онлайн пространството повече от 4 години. В най-голямата платформа за видеосподеляне Ютюб до този момент официалният клип на парчето е събрал над 2 милиарда и 780 милиона. В края на 2014 г. Gangnam Style счупи брояча на интернет платформата, карайки създателите й да преработят механизма за броене на гледанията и да го подобрят. Корейският хит оглави класациите почти навсякъде по света освен в страната с най-големия музикален пазар – САЩ, където достигна до номер 2.

На второ място се нарежда дуетът на рапъра Уиз Калифа и поп изпълнителя Чарли Пут See You Again. Хип-хип парчето е част от официалния саундтрак на „Бързи и яростни 7“, а видеото към него показва едни от последните моменти от живота на актьора Пол Уокър. Кадрите са преглеждани близо 2 500 000 000 пъти, а песента прекара общо 12 седмици на челната позиция в американската класация за сингли Billboard Hot 100 и постави рекорд за най-успешна хип-хоп песен в изданието.

Топ 3 на най-гледаните музикални клипове в интернет завършва видеото към Sorry на скандалния канадски поп певец Джъстин Бийбър. Въпреки че самият изпълнител не се появява в него, то се превърна в най-успешния му проект досега, задминавайки по гледания дебютното му парче Baby. Видеото представлява една неспираща 3-минутна хореография и е гледано 2,300 милиарда пъти.

Почетното четвърто място в класацията заема дуетът на Бруно Марс и Марк Ронсън Uptown Funk. Най-големият хитът за 2015 г. е преглеждан около 2 254 000 пъти и е последното видео до този момент, което да премине бариерата от два милиарда. Uptown Funk оглави 28 официални класации по целия свят и се превърна в най-успешния сингъл и за двамата изпълнители.

Американката Тейлър Суифт е единствената жена и единственият артист с два различни видеоклипа в класацията за най-гледани видеоклипове. Хитовете от албума й „1989“ Blank Space и Shake It Off се нареждат на 5-о и 6-о място с малко под 2 милиарда гледания.

 

Тейлър Суифт постави рекорди с видеата си към парчета от последния си албум „1989“.
Тейлър Суифт постави рекорди с видеата си към парчета от последния си албум „1989“.

Безпрецедентно

„Любимката на Америка“ с 3 мегахита

Тейлър Суифт е единствената жена в света, която може да се похвали с 3 мегауспешни музикални клипове с над 1 милиард преглеждания в Ютюб. Синглите Shake It Off, Blank Space и Bad Blood постигнаха безпрецедентен успех със своите гледания в интернет. Те са от последния й албум „1989“, който продаде над 10 милиона копия по света.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.