Раздаваха диаманти на ревю на Поля Кинова “Палома фешън” отпразнува 15 години

Родни плагиати развиха пиесата на „Ел Периодико“

Има заподозрени за съблечено в автобус момче

Санират блокове и къщи по нови схеми

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 24 февруари 2020

Три станаха жертвите на коронавируса в Италия

Увредено сърце и бял дроб са причинили смъртта на китаеца в Банско

Скандал за пари в основата на разстрел на бизнесмен във „Фондови жилища“

Руският флот следи ракетен кораб на САЩ, навлязъл в Черно море

Ново земетресение от 5,8 по Рихтер разтърси турско-иранската граница

Арестуваха управителя на общинската болница в Раднево

Веригата Lafka затваря обектите си (обзор)

Хари и Меган: Дворецът се отнася различно към нас

В Бродилово не „тричат“ кучетата

МВФ: Коронавирусът излага на риск възстановяването на глобалната икономика

Kaufland инвестира 25 млн. лв. в най-модерния магазин в страната

С инвестиция от близо 25 млн.лева, асортимент от над 17 000 продукта и местен екип от над 100 души, Kaufland откри магазина си във Велико Търново. Това е 59-я и най-модерен търговски обект от цялата верига в страната.

„Хипермаркетът разполага с около 6000 кв.м.застроена площ, от които малко над 3000 кв.м. са търговска площ. Паркингът включва над 250 места. Обектът има безплатна електрозарядна станция за електромобили, обезопасена детска площадка и специална пътека за хора с нарушено зрение”, обясни Иван Чернев, председател на Управителния съвет на компанията.

Той уточни, че това е първият хипермаркет на Kaufland в страната с изцяло стъклена входна фасада. Функционалният и модерен интериор пък позволява по-лесна, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти. Витрината с обслужване предлага избор от над 400 салати, над 190 свежи плодове и зеленчуци, месни специалитети и деликатеси, а собствената пекарна –над 50 прясно приготвени хляб и тестени изделия. Специален щанд е зареден с вина на над 60 родни и чужди производители.

„Търговската верига предлага на търновци над 4500 продукта, произведени в България, като 80 от тях са на фирми от региона. Обектът има специално разработена дизайнерска навигационна и осветителна система, която улеснява пътя на потребителите до желаните продукти. Сградата е с иновативна „зелена” климатична система, която комбинира отопление и охлаждане”, изтъкна Иван Чернев.

В търговския обект са създадени добри работни условия и атмосфера с комфортни и удобни социални помещения. Клиентите ще бъдат обслужвани на тринадесет ергономични и удобни касови маси. Създадена е и оптимизирана логистика при зареждане на стоките.

„С този търговски обект, Kaufland стъпва в 34-я български град. През 2019 г.компанията ще разшири логистичната си база в с.Стряма и ще работи по изграждане на своя пети хипермаркет във Варна. Компанията ще продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна”, подчерта Иван Чернев и добави, че от стъпването си на българския пазар до момента компанията е инвестирала над 1,4 млрд.лева.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.