Кой развива индустрията с електронни спортове?

Електронните спортове стават все по-впечатляващи и привлича вниманието на милиони фенове. Можем спокойно да заявим, че това е един особен прецедент, особено след като познатите спортни дисциплини са стари – футболът започва своята експанзия в началото на XX век, крикетът например е започнал своето развитие през XIX век. Всички спортове в момента минават сумата от 2000 и продължават да се увеличават. Анализаторите споделят една интересна тенденция в позиционирането на електронните спортове в платформата на Бет 365 и все повече почитатели обръщат внимание на тази секция, следователно не можем с лека ръка да отпишем развлекателния спорт като такъв.

Сигурно се чудите какво точно е електронният спорт и какво толкова се предлага на спортната аудитория. Зад малко по-футуристичното заглавие се крият някои познати електронни игри, като някои най-вероятно са играни дори от вас за развлечение. Започваме с Counter-Strike:GO, FIFA, Dota 2, League of Legends, Call of Duty и много други. Практически не липсва разнообразие тук, но докато вие може да сте играли за забавление, професионалните играчи са прекарали години в трупането на опит, умения и тренировки, ако никога не сте гледали срещи от такъв вид, препоръчваме да обърнете малко внимание, за да видите и каква е разликата.

Към този момент ще забележим, че тази дисциплина е особено силна в Азия, Северна Америка, някои точки на Европа. Почитателите се увеличават и към този момент, както вече споменахме, се отчитат милиони – общото количество е приблизително 380 милиона души от целия свят, като от тях около 160 милиона са активни и не пропускат в нито един момент големите събития. Междувременно, въпреки някои ограничения, различните организатори започнаха да строят мащабни зали, в които да се провеждат тези събития.

Китай отново показва интересът да бъде столица на електронните спортове, а като технологичен гигант, това едва ли е някаква трудност. От началото на годината ще забележим стартирането на доста интересни турнири, които ще продължат до края на годината. Например е лесно да забележим  присъствието на „The Great British Battle”, чийто финал е насрочен специално за Нова година. Друг формат, който може да ви впечатли е така наречената Японска лига, в която избраните заглавия са Rainbow Six, игри от секцията на Ubisoft и други.

Практическите електронните спортове са една развита индустрия, която в рамките на няколко десетилетия успя да постигне много сериозни успехи. Все пак това е мястото, където рекламодатели, технологични гиганти и всеки един по-известен бранд се опитва да пробие. До големият успех се стигна, след като последните две поколения не хранят толкова голям апетит към традиционните спортове, електронните им се струват далеч по-вълнуващи, а след като толкова сериозни инвестиции бяха направени – необходима е една година за един професионален играч да стане милионер.

И вниманието към тази дисциплина също така не намалява, в момента регистрираните професионалисти са вече хиляди, но след като конкуренцията е толкова голяма, повечето почитатели предпочитат да се насочат към спортните прогнози, отколкото да инвестират толкова много време в преследването на професионална кариера.

Електронните спортове вече не само се налагат като фактор, но дори претендират и за интегриране в олимпийските игри, все пак с такава аудитория е трудно да пропуснем фактите, а и много други дисциплини, които не могат да се похвалят с такава, продължават да са там, следователно вниманието е от особено значение.

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Електронни спортове