Инвеститорите избират офис площите 70% от купувачите са от Централна и Източна Европа

Турист почина на бул. „Мария Луиза“ в столицата

Емил Радев: Хакването на базата данни на НАП е политическа поръчка

Къща на клошар изгоря до основи в Дичин Огнеборци спасили стопанина от пламъците

ЗК Лев Инс е готова да съдейства на институциите срещу киберпрестъпността Изявление на ЗК Лев Инс по повод кибератаката в НАП

Най-малко 32 жертви на мълнии в Индия, десетки са ранени

8 европейски държави създават механизъм за разпределение на спасени мигранти

25-годишен мъж е с опасност за живота след катастрофа в Русе

С 3% повече новородени в Шуменско

Мъж наръга 50-годишна жена в корема в Плевенско

Съдят надрусан шофьор без книжка, карал кола с фалшиви номера

66-годишен мотоциклетист е загинал при катастрофа край Кърджали

Сестрите Стоеви ще продължат да играят за България

Руското министерство на отбраната: Самолетите ни не са нарушавали въздушното пространство на Южна Корея

Дезинфекцират паркингите по магистрала „Тракия“ заради африканската чума

Lambo пламва отзад

Автомобилните маниаци полудяват, когато виждат как от ауспуховите тръби на спортни коли излитат пламъци. Понякога обаче огънят не излиза от ауспуха и в интернет циркулират клипове, на които автомобили Lamborghini буквално започват да горят. Причината е възпламеняване в близост до лявото светлинно тяло отзад. От фирмата производител твърдяха, че това се случва при тунинговани модели, на които е пипана ауспуховата система или задницата е фолирана. Явно обаче дефектът е фабричен, защото Lamborghini обяви сервизна акция по целия свят за всички модели Aventador и за трите сглобени купета Veneno (всяко с цена над 3 млн. евро).

Причината за опасността от възпламеняване е конструкторска грешка във вентилацията на резервоара. Когато той е пълен догоре, в определени ситуации, когато се подава много газ на място, горивото може да достигне до вентилационните клапи, а бензиновите пари да влязат в контакт с горещи газове и да се получи запалване. В сервизната акция този риск се елиминира, като се монтират нови вентили и се подобрява охлаждането на резервоара.

През 2012 г. имаше друга мащабна акция за 1500 екземпляра Gallardo, при които съществуваше опасност от запалване заради слаби уплътнения на сервото на волана.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.