Дядо – балканджия размахвал пистолет в заведение и влезе в ареста за хулиганство

Николета Лозанова отново стана булка

Жена, с над 3 промила алкохол, катастрофира в София

Навесът на метростанция „Ломско шосе“ протече

Българинът с имение в Бевърли Хилс го купил за 24 млн. долара повече отколкото предишния собственик

Благо Джизъса чете за духовния живот

Община Търговище пуска търг за отдаване под наем на 366 имота за земеделски цели

Бригада от 7 души преди 56 години започва изграждането на музей „Етъра“ в Габрово Уникалната културна институция е отворена на 7 септември 1964 година и досега е посетен от почти 13 700 000 души

Десет забележителни личности от Елена са били депутати в Учредителното събрание

Спипаха дядо с незаконни пищови в ломско село

Общо 12 800 лв. са изплатените глоби за нарушенията на Беър Грилс в Рила

Велико Търново посреща нощта на Възкресение на крепостта Царевец

Пускат новия булевард „Васил Левски“ във Варна за Великден

Сидеров: Евроизборите са сложни заради отрващението на хората от корупционните скандали

Двойно се увеличили делата за убийство в Апелативния съд Търново Тромавата конкурсна система води до голяма натовареност на съдиите

Lidl и Хайди Клум със световна премиера в Ню йорк

Модната икона и търговската верига с дебютна колекция на „Седмицата на модата“

От 18 септември колекцията под линията „Esmara by Heidi Klum“ ще бъде в продажба в търговската мрежа на Лидл България.

Хайди Клум и Lidl обединяват усилията си в първа съвместна колекция под мотото „Heidi & The City“. Световната премиера на колекцията ще бъде на 7 септември 2017 г. в рамките на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк. За Lidl представянето на линията ще бъде дебют на модно събитие от този ранг. От 18 септември колекцията ще може да се намери в цялата търговска мрежа на Lidl в 85-те магазина в страната. Освен облекло тя обхваща аксесоари и обувки. В световен план линията ще се предлага във всички 28 страни в общо над 10 000 филиала на Lidl.

В Ню Йорк Хайди Клум и Lidl ще разкрият тайната на стартиралата в началото на август в 28 държави кампания под името #LETSWOW и ще покажат своята първа съвместна колекция. Точно със старта на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк за първи път ще бъдат показани облеклата и аксесоарите от модната линия.

„Партньорството ни с успешен дизайнер като Хайди Клум е важна крачка в развитието и надграждането на текстилния ни асортимент, изцяло в унисон с модните тенденции. Вярваме, че колекцията и самата Хайди Клум ще бъдат вдъхновение за много дами“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Ню Йорк е градът, който буквално налага модните тенденции. Ето защо не случайно той е избран за световната премиера на линията „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. Модната икона Хайди Клум черпи вдъхновение именно от любимия си град. „Целта ми бе да създам модна колекция с облекла, които могат лесно да се комбинират, модна линия, която кара всяка жена да изглежда чудесно и да впечатлява – и всичко това на достъпни цени“, споделя Хайди Клум.

Изпълнена с енергия като Ню Йорк и многолика като самата Хайди Клум, колекцията включва облекла, подходящи за ежедневието в градска среда, при които ефектът на изненада е гарантиран: нежни блузи, ефектни якета, тесни джинси, елегантни гащеризони, синьо, сребристо, бежово, кафяво и леопардови принтове. Всеки елемент от колекцията се отличава с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.