Четири „легнали полицаи“ ще възпират камионите през президентско село

Джихадисти се добрали и до български оръжия Иначе доставките, предимно от САЩ и Саудитска Арабия, били за сирийски опозиционери

Издирват жена – муле на измамници

На седянка по Коледа с хор „Евмолпея” в Пловдив

Дядо Коледа пристигна в Карлово

Фалшификатор изкопа печатарска машина за долари и евро Иван Дочев от Казанлък създал и група за производство и търговия с дрога

Пътнически влак се сблъска с товарен в Словакия

Губернаторът на Пловдив на работен обяд с шефа на парламента на Черна гора в ресторант „Щастливци под тепето”

Робот посреща клиенти в офиси на ДСК Pepper помага с информация и упътва хората

Мъж с нож беше прострелян на амстердамското летище „Схипхол“

Бойко Борисов от Брюксел: Готов съм да преразгледам мораториума с лекарствата Отпадането на забраната минава през актуализация на бюджета

Предложение на главния прокурор Сотир Цацаров: Разрешенията за СРС – в единен електронен регистър

Заловиха трима пияни и дрогирани шофьори по пътищата в Пловдивско

И „Левски“ на полуфинал за купата

Емил Кошлуков заема поста програмен директор на БНТ1

Lidl и Хайди Клум със световна премиера в Ню йорк

Неотразимата Хайди Клум в своето ателие. Очаква с нетърпение премиерата на новата си колекция „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“.

Модната икона и търговската верига с дебютна колекция на „Седмицата на модата“

От 18 септември колекцията под линията „Esmara by Heidi Klum“ ще бъде в продажба в търговската мрежа на Лидл България.

Хайди Клум и Lidl обединяват усилията си в първа съвместна колекция под мотото „Heidi & The City“. Световната премиера на колекцията ще бъде на 7 септември 2017 г. в рамките на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк. За Lidl представянето на линията ще бъде дебют на модно събитие от този ранг. От 18 септември колекцията ще може да се намери в цялата търговска мрежа на Lidl в 85-те магазина в страната. Освен облекло тя обхваща аксесоари и обувки. В световен план линията ще се предлага във всички 28 страни в общо над 10 000 филиала на Lidl.

В Ню Йорк Хайди Клум и Lidl ще разкрият тайната на стартиралата в началото на август в 28 държави кампания под името #LETSWOW и ще покажат своята първа съвместна колекция. Точно със старта на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк за първи път ще бъдат показани облеклата и аксесоарите от модната линия.

„Партньорството ни с успешен дизайнер като Хайди Клум е важна крачка в развитието и надграждането на текстилния ни асортимент, изцяло в унисон с модните тенденции. Вярваме, че колекцията и самата Хайди Клум ще бъдат вдъхновение за много дами“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Ню Йорк е градът, който буквално налага модните тенденции. Ето защо не случайно той е избран за световната премиера на линията „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. Модната икона Хайди Клум черпи вдъхновение именно от любимия си град. „Целта ми бе да създам модна колекция с облекла, които могат лесно да се комбинират, модна линия, която кара всяка жена да изглежда чудесно и да впечатлява – и всичко това на достъпни цени“, споделя Хайди Клум.

Изпълнена с енергия като Ню Йорк и многолика като самата Хайди Клум, колекцията включва облекла, подходящи за ежедневието в градска среда, при които ефектът на изненада е гарантиран: нежни блузи, ефектни якета, тесни джинси, елегантни гащеризони, синьо, сребристо, бежово, кафяво и леопардови принтове. Всеки елемент от колекцията се отличава с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.