ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале”

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Lidl и Хайди Клум със световна премиера в Ню йорк

Неотразимата Хайди Клум в своето ателие. Очаква с нетърпение премиерата на новата си колекция „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“.

Модната икона и търговската верига с дебютна колекция на „Седмицата на модата“

От 18 септември колекцията под линията „Esmara by Heidi Klum“ ще бъде в продажба в търговската мрежа на Лидл България.

Хайди Клум и Lidl обединяват усилията си в първа съвместна колекция под мотото „Heidi & The City“. Световната премиера на колекцията ще бъде на 7 септември 2017 г. в рамките на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк. За Lidl представянето на линията ще бъде дебют на модно събитие от този ранг. От 18 септември колекцията ще може да се намери в цялата търговска мрежа на Lidl в 85-те магазина в страната. Освен облекло тя обхваща аксесоари и обувки. В световен план линията ще се предлага във всички 28 страни в общо над 10 000 филиала на Lidl.

В Ню Йорк Хайди Клум и Lidl ще разкрият тайната на стартиралата в началото на август в 28 държави кампания под името #LETSWOW и ще покажат своята първа съвместна колекция. Точно със старта на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк за първи път ще бъдат показани облеклата и аксесоарите от модната линия.

„Партньорството ни с успешен дизайнер като Хайди Клум е важна крачка в развитието и надграждането на текстилния ни асортимент, изцяло в унисон с модните тенденции. Вярваме, че колекцията и самата Хайди Клум ще бъдат вдъхновение за много дами“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Ню Йорк е градът, който буквално налага модните тенденции. Ето защо не случайно той е избран за световната премиера на линията „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. Модната икона Хайди Клум черпи вдъхновение именно от любимия си град. „Целта ми бе да създам модна колекция с облекла, които могат лесно да се комбинират, модна линия, която кара всяка жена да изглежда чудесно и да впечатлява – и всичко това на достъпни цени“, споделя Хайди Клум.

Изпълнена с енергия като Ню Йорк и многолика като самата Хайди Клум, колекцията включва облекла, подходящи за ежедневието в градска среда, при които ефектът на изненада е гарантиран: нежни блузи, ефектни якета, тесни джинси, елегантни гащеризони, синьо, сребристо, бежово, кафяво и леопардови принтове. Всеки елемент от колекцията се отличава с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.