Арестуваната дознателка е укрила европейска заповед за екстрадиция и е давала на затворник справки за магистрати

Прокурор, разследвал атентата в Сарафово, с приз в памет на Джовани Фалконе

ЕП прие промени в правилата за авторското право в интернет

Бивша учителка обвинена, че държала мъжа си под ключ и го уморила без храна и лекарства Разпитват два часа дъщерята на Черната вдовица

Каракачанов: Политиците трябва да имаме обща стратегия срещу циганизацията

Стоичков е великан, твърди Марадона

Община Лом ще укрепва свлачища с 8,5 млн. лв. по ОПОС

Илияна Йотова: Членството в ЕС не означава друг да решава проблемите ни

Българин стана трети на Grand Prix по карате киокушин в Япония Кристиян Станков e единственият медалист при мъжете, който не е с японски произход

Красимир Първанов е освободен от длъжността заместник-министър на енергетиката

Окончателно оправдаха антимафиот, съден като информатор

Полицаи гонили пиян с откраднат автобус в центъра на София

Потвърдиха ареста на варненка, издирвана от властите в Италия

Арестуваха куриер на измамници, прибрал пари от 4 престъпления 10 000 лв. е щетата, нанесена на измамените жени от Търговище и Попово

Миню Стайков остава под арест, но ще се лекува в МВР болница

Lotus възкръсва с китайски милиарди Бутиковата компания модернизира гамата си и пуска SUV модел

Милиардни инвестиции от Азия ще възродят традиционния британски производител на състезателни и спортни коли Lotus. Мажоритарен собственик на фирмата е китайският автоконцерн Geely, който обяви амбициозни планове да върне Lotus в голямата игра като конкурент на Ferrari, Lamborghini и Porsche.

20-1a-6kol

Близо два милиарда долара ще бъдат вложени от Geely за развитието на марката Lotus. Първата стъпка е разширяването на капацитета на фабриката в английския град Хетел, където ще бъдат назначени 200 нови инженери. Ще се строят още един производствен комплекс и нов дизайнерски център в Обединеното кралство. Вече се работи по конструирането на първия в историята на компанията SUV модел, който трябва да вдигне ударно продажбените обеми. Също така ще се обогати и модернизира съществуващата гама спортни коли.

20-4-6kol

Амбициите на Geely са Lotus да се превърне във водеща, глобална лукозна марка. В исторически план британската компания е изградила име сред ценителите на бързите автомобили най-вече с участието си във „Формула 1“ и други състезателни серии. В периода 1958 – 1994 г. Lotus печели 7 титли при конструкторите и 6 при пилотите във „Формула 1“. Болидите на Lotus са управлявани от състезатели от калибъра на Стърлинг Мос, Джим Кларк, Греъм Хил, Йохен Ринд, Емерсон Фитипалди, Марио Андрети, Емерсон Фитипалди, Аертон Сена, Нелсън Пикет.

20-6-6kol

Lotus изгражда репутация на конструктор, който залага на иновативни и прости решения, на леки шасита, които са лесни за управление и контрол. Подобна е философията, по която се създават и серийните спортни коли на марката. Кабриото Elise (на снимките) от актуалната гама тежи 924 кг, тъй като платформата му е от алуминий, а каросерията е изработена от композитни сплави. Лекото тегло позволява използването на малки двигатели като четирицилиндров бензинов мотор с обем 1800 кубика, което е достатъчно за максимална скорост 235 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди.

20-5-6kol

Амбициите на Geely са да бъде усъвършенствана и модернизирана техниката на колите на Lotus до още по-високо ниво. Концернът, който е втори по продажбени обеми от частните компании в Китай, иска да се разрасне до мащабите на Volkswagen и Toyota. През 2016 г. Geely продаде 1,26 млн. автомобила, докато световните лидери Volkswagen и Toyota пласираха над 10 млн. превозни средства. От 2010 г. Geely е собственик на Volvo и инвестира в шведската фирма 11 милиарда долара, а от 2013 г. контролира и британския производител на таксита London Electric Vehicle Company. Притежател на Geely е милиардерът Ли Шифу, който е и крупен акционер в Daimler с близо 10% от акциите.

20-3-6kol

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.